فرچه توالت شوی سرامیکی طرح پله و آدمک برند ونکو آلمانی

300,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
466

ویژگی های محصول

  • برند: ونکو آلمان
  • جنس: سرامیکی
  • ارتفاع: 38 سانتی‌متری
  • رنگ: سفید طرح پله
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرچه توالت شوی سرامیکی طرح پله و آدمک برند ونکو آلمانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

پله و آدمک

ابعاد

38x11x11 سانتی متر

مناسب برای

مناسب برای سرویس بهداشتی طول عمر بالاو تمیز کردن آسان

وزن

597.5 گرم

جنس

سرامیک

معرفی

برس توالت شوی یک ابزار ضروری و کاربردی برای هر خانه ای است. این فرچه توالت توسط شرکت ونکو تولید و از جنس سرامیک با کیفیت ساخته شده و طول عمر بالایی دارد می توانید مدت طولانی از این فرچه توالت استفاده کنید دسته برس دستشویی به صورت ارگونومیک طراحی شده، تا دستان شما هنگام تمیز کردن خسته نشود.

سر فرچه توالت به گونه ای طراحی شده است که شما می توانید سطح زیرین و غیر قابل دسترس را نیز تمیز کنید دسته این فرچه توالت آلمانی ضد لغزش بوده و در هنگام کار تکان نمی خورد. برس توالت شوی آلمانی فضای کمی را در سرویس بهداشتی شما اشغال می کند. رنگ و طرح های زیبای فرچه توالت شوی با هر دکوراسیون مطابقت دارد.

برای تمیز کردن سرویس بهداشتی حتما از برس های نرم استفاده کنید تا شکل و ظاهر آن در استفاده طولانی مدت تغییر نکند و به سطح سرویس بهداشتی شما آسیب نزند. شستشوی فرچه دستشویی بسیار آسان است می توانید با آب و مواد شوینده برس توالت را تمیز کنید. طرح و رنگ فرچه دستشویی با هر دکوراسیونی مطابقت دارد و جلوه و زیبایی خاصی به سرویس بهداشتی شما می دهد.

محصولات منتخب