فرچه دستشویی سرامیکی مشکی monroe برند کلین ولکه

ناموجود

برند:

کد کالا:
5810926856

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: سرامیکی
  • ارتفاع: 42 سانتی‌متری
  • رنگ: مشکی متخلخل
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرچه دستشویی سرامیکی مشکی monroe برند کلین ولکه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

monroe

رنگ

مشکی

سایر مشخصات

مناسب برای سرویس بهداشتی طول عمر بالاو تمیز کردن آسان

مـدل

monroe

وزن

240 گرم

جنس

سرامیک

معرفی فرچه سرامیکی مشکی monroe

فرچه توالت از اصلی ترین ابزارهای نظافت هر منزلی است. اغلب افراد ممکن است از اهمیت این ابزار غافل باشند اما هنگامی که از یک فرچه توالت بی کیفیت استفاده می کنیم ممکن است به این فکر کنیم که آیا روش بهتر و راحت تری برای تمیز کردن توالت وجود دارد یا خیر؟ یک فرچه توالت باکیفت می تواند شستشوی سرویس بهداشتی را بسیار آسان تر ساخته و به این کار سرعت بیشتری ببخشد.

یکی از باکیفیت ترین فرچه های توالت بازار اروپا متعلق به برند کلین ولکه می باشد. این شرکت بیش از ۵۰ سال پیش در کشور آلمان تاسیس شده و اکنون محصولاتش را به ۴۰ کشور در سراسر جهان صادر می کند. فرچه توالت مدل Monroe یکی از محصولات این برند خوشنام آلمانی می باشد. این فرچه دارای برسی با الیاف باکیفیت و متراکم می باشد که به خوبی هر نوع آلودگی و جرم را از سطوح مختلف جدا می کنند

بدون آن که به آن سطح آسیبی وارد کرده و خط و خشی ایجاد کنند. کلین ولکه برای این فرچه دسته ای با طول مناسب قرار داده تا هم از دست هنگام شستشوی سرویس بهداشتی محافظت کند و هم به اعمال فشار مناسب بر روی برس کمک کند.این فرچه در نهایت درون یک نگهدارنده سرامیکی قرار داده می شود تا ظاهری زیباتر و شکیل تر داشته باشد.

نگهدارنده این فرچه توالت آلمانی از سرامیک بسیار مرغوب ساخته شده و شکلی استوانه ای دارد. سرامیک به دلیل عدم جذب آلودگی روی سطح خود از بهداشتی ترین مواد برای ساخت لوازم بهداشتی به شمار می رود. ابعاد مناسب این نگهدارنده باعث می شود بتوان از این فرچه توالت خارجی به سهولت در هر سرویس بهداشتی بهره برد. رنگ این نگهدارنده نیز با بسیاری از سرویس های بهداشتی به ویژه سرویس های امروزی و مدرن مطابقت دارد.

محصولات منتخب