لیوان نوشیدنی 4 عددی طرح دار از برند پاشاباغچه

ناموجود

برند:

کد کالا:
8693357504554

ویژگی های محصول

  • برند پاشاباغچه
  • ساخت کشور ترکیه
  • جنس شیشه ای طرح دار
  • بسته چهار عددی
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لیوان نوشیدنی 4 عددی طرح دار از برند پاشاباغچه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

جنس

کریستال

ابعاد

– قطر دهانه: 7.7 سانتی متر
– قطر پایه: 9 سانتی متر
– ارتفاع: 8.5 سانتی متر

حجم

300 سی سی

معرفی لیوان نوشیدنی 4 عددی پاشاباغچه

تجربه خرید اینترنتی محصولات خارجی و اروپایی انقدرها هم آسان نیست. چرا که شاید نتوانید به سایت‌ها و پیج‌ها اعتماد کنید و یا اینکه به خاطر هزینه‌های بالای باربری، از خرید کالای با کیفیت خارجی چشم پوشی کنید.حال آنکه ژرمن کالا با ارائه محصولات اروپایی و ترک، کنار شماست تا بتوانید مانند دیگر مردم جهان، کالاهایی که دوست دارید را بخرید و از داشتن آنها با گارانتی اصالت و کیفیت لذت ببرید.یکی از این محصولات لیوان نوشیدنی 4 عددی پاشاباغچه است. این لیوان‌ها ساده و شیک هستند و برند پاشا باغچه آنقدر از تکنیک‌ها و مواد اولیه عالی استفاده می‌کند که شما هیچ حباب یا مشکلی را در لیوان‌ها نمی‌بینید.همچنین طراحی این لیوان‌ها آنقدر خاص و زیباست که می‌توانید مطمئن باشید بعد از پذیرایی با لیوان نوشیدنی 4 عددی پاشاباغچه تمام مهمانان شما را با سلیقه و نگاه زیبایتان به یاد خواهند آورد.این لیوان‌های خاص و متفاوت برای سرو انواع نوشیدنی عالی هستند و می‌توانید آنها را در ماشین ظرفشویی هم قرار دهید.

اگر می‌خواهید این محصول خاص و متفاوت ژرمن کالا را به خانه ببرید، هم اکنون روی کلید خرید آنلاین کلیک کنید و این محصول را سفارش دهید. لیوان نوشیدنی 4 عددی پاشاباغچه یک انتخاب عالی برای خانه خودتان و یا هدیه دادن است و بی شک آنقدر زیبا و عالی است که دوست دارید چند دست از آن را داشته باشید. با ژرمن کالا صاحب بهترین ها باشید و زیباترین محصولات خانه و آشپزخانه را به منزل ببرید.

محصولات منتخب