محافظ تشک یک نفره دانلوپیلو سایز ۲۰۰×۱۰۰ مدل senso

ناموجود

برند:

کد کالا:
10008

ویژگی های محصول

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “محافظ تشک یک نفره دانلوپیلو سایز ۲۰۰×۱۰۰ مدل senso”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 7 گرم
مدل

SENSO

جنس رویه

پنبه طبیعی

رنگ

سفید

سایر توضیحات

روکش زیپ دار جهت شستشو آسان دارای یک لایه‌ی میانی ضد‌رطوبت ساخت شرکت دانلوپیلو آلمان محافظ تشک‌های یک‌نفره ضد‌حساسیت آنتی باکتریال نرم و راحت

سایز

200×100 سانتیمتر

قابلیت شستشو

قابل شستشو در دمای 60 درجه سانتی‌گراد

محافظ تشک یک نفره دانلوپیلو سایز ۲۰۰×۱۰۰ سانتیمتر

یک محافظ تشک مناسب هم خوابی آرام را برای شما به ارمغان می آورد و هم باعث ماندگاری بیشتر تشک شما می شود. محافظ تشک مدل senso تولید شرکت دانلوپیلو یکی از شرکت های معتبر و معروف در اروپا و آمریکا در زمینه تولید کالای خواب است. این محافظ تشک بسیار کاربردی بوده و کاملاً ضد آلرژی و ضد حساسیت می باشد و استفاده از آن برای افرادی که آسم و آلرژی دارند بسیار مناسب است. محافظ تشک دانلوپیلو در مقابل رطوبت مقاوم است و از تعریق بدن در فصول گرم سال مانند تابستان جلوگیری می کند. به علاوه محافظ تشک خارجی مانع نفوذ گرد و غبار و رطوبت به داخل تشک می شود. محافظ تشک آلمانی دانلوپیلو به دلیل جنس خاصی که دارد، به تنظیم دمای بدن و جریان هوا در تشک کمک می کند بنابراین بو نمی گیرد و از تجمع باکتری و قارچ جلوگیری کرده و یک محیط بهداشتی را برای خواب شما فراهم می کند. این محافظ تشک را می توانید در صورت لزوم با دست یا ماشین لباسشویی بشویید، دمای مناسب برای شستشوی محافظ تشک آلمانی تا ۶۰ درجه سانتیگراد می باشد.

محافظ تشک دانلوپیلو استحکام بالایی داشته، تغییر شکل نمی دهد و سال ها می توانید از آن استفاده کنید. یکی از وسایلی که بطور مداوم از آن استفاده می‌کنیم و بهداشت آن بسیار موردتوجه است، تشک‌های طبی قابل استفاده برای تخت می‌باشد. استفاده‌ی مداوم و بدون استفاده از روکش به مرور زمان ممکن است تشک‌ها را دچار کثیفی و کهنگی کند. پس بهتر است از رویه‌هایی که در انواع مختلف عرضه می‌شوند استفاده کنید تا تشک شما تمیزتر باقی بماند. محافظ تشک دانلوپیلو مخصوص تخت‌های یک نفره با ابعاد ۱۰۰ × ۲۰۰ سانتی‌متر است. این رویه از مواد باکیفیت ساتن- پنبه مرغوب تهیه شده است که بسیار نرم و لطیف بوده و ضد حساسیت می‌باشد. جنس محافظ تشک دانلوپیلو مدل senso ، از پارچه گردباف آنتی ‌باکتریال تکامل یافته با فناوری نانو وضداسترس تهیه شده است. استفاده از این محافظ موجب می‌شود تا از تشک شما محافظت بیشتری شود. در نتیجه دیگر نیاز نیست نگران نفوذ گرد و غبار و یا نفوذ آب و مایعات به داخل تشک خود باشید. وزن محافظ تشک دانلوپیلو مدل senso، ۷ کیلوگرم می باشد. بنابراین به راحتی می توانید این محصول را با ماشین لباسشویی تا دمای ۶۰ درجه سانتی گراد شستشو کنید.محافظ تشک دانلوپیلو مدل senso تشک شما را در مقابل مایعات، لکه ها، انواع آلرژی، انگل ها و… محافظت می کند. این محافظ به عنوان یک کاور ضد آب و آنتی ‌باکتریال و آنتی ‌مایت عمل می کند.

انواع محافظ تشک

تنوع در محافظ‌های تشک، به معنای تنوع در کیفیت و جنس بکار رفته در لایه های زیرین تشک می باشد. از طرفی موارد دیگری مانند خاصیت ضد آب و ضد آلرژی بودن و… بر این تنوع تاثیر گذار است.
محافظ های تشک با کیفیت بسیار بالا و استاندارد
ویژگی برتر این محافظ ها نسبت به سایر کاورهای تشک، خاصیت ضدآب و ضد تعریق بودن آنها می باشد. این محافظ های تشک از مرغوب ترین پارچه ها با عملکرد مناسب در مقابل گرما و رطوبت تشکیل شده است. از طرفی قیمت های بالای این محافظ‌ها گاها مقرون به صرفه نمی باشد. اما عملکرد بسیار مطلوب آنها در طول شب بخصوص برای افرادی که زیاد عرق می کنند، قابل توجه است.

 

محافظ های تشک با کیفیت و استاندارد

 

نوع دیگری از محافظ ها وجود دارد که دارای خاصیت ضد آب هستند. اما پارچه عملکردی که باعث کنترل گرما بخصوص در فصل های گرم می گردد، وجود ندارد. این امر باعث می شود که قیمت آنها در مقایسه با محافظ های باکیفیت تر، مناسب تر ​باشد. این کاورهای تشک از نظر کارایی در سطح قابل قبولی قرار دارند.

 

محافظ های تشک از نظر سطح کیفی در حد متوسط

 

این کاورهای تشک تخت، ارزان قیمت هستند اما کارایی مطلوبی را از خود به نمایش نمی گذارند. همچنین در لایه های میانی آنها از موادی شبیه به پلاستیک استفاده شده که کارایی اشان را پایین می‌آورد. این محافظ های تشک از منافذ تنفس کمتری برخوردارند و برخی از آنها با دوام تر هستند.

ویژگی های محافظ تشک یک نفره خارجی دانلوپیلو سایز ۲۰۰×۱۰۰ سانتیمتر

۱٫طراحی زیبا

۲٫کیفیت بالا

۳٫برند آلمانی

۴٫رنگ سفید

۵٫شستشوی آسان

۶٫قطر ۷ سانتیمتر

۷٫مدل senso

8.ابعاد ۲۰۰×۱۰۰ سانتیمتر

۹٫آنتی باکتریال و آنتی آلرژی

۱۰٫ساخت شرکت دانلوپیلو

۱۱٫جنس از لاتکس

۱۲٫دمای مناسب برای شستشو ۶۰ درجه سانتی گراد

چرا باید سایت ما را برای خرید انتخاب کنید:

۱٫خدمات پس از فروش حرفه ای

۲٫پشتیبانی ۲۴ ساعته از طریق پست الکترونیکی (ایمیل)

۳٫تمامی محصولات ما دارای ضمانت مرجوعی هستند

فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا وارد کننده انحصاری و بدون واسطه با قیمت رقابتی برند دانلوپیلو در ایران است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات می توانید با کارشناسان ما در ژرمن کالا تماس بگیرید.

لطفا نظر خود را در مورد محافظ تشک یک نفره آلمانی دانلوپیلو سایز ۲۰۰×۱۰۰ سانتیمتر برای ما کامنت کنید.

محصولات منتخب