هم زن دستی استیل مدل Paslanmaz برند متالتکس

220,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
132732

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت متالتکس
  • برند سوئیسی
  • ابعاد ۷x7x29 سانتی‌متر
  • جنس استیل ضدزنگ
  • وزن ۶۵ گرم
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هم زن دستی استیل مدل Paslanmaz برند متالتکس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 500 گرم
مدل

Paslanmaz

ابعاد

7x7x29 سانتی متر

رنگ

نقره ای

مناسب برای

هم زدن خامه، تخم مرغ، ماست و …. ساخت شرکت متالتکس برند سوئیسی

وزن

65 گرم

جنس

استیل ضد زنگ

معرفی همزن دستی Paslanmaz

همزن دستی Paslanmazمناسب برای بسیاری از ظروف. هم زن دستی باعث می شود آشپزی بسیار ساده تر و لذت بخش تر شود. همزن دستی Paslanmaz از استیل با کیفیت بالا ساخته شده است و بسیار جلا داده شده برای محافظت از مقاومت در برابر زنگ زدگی از فولاد ضد زنگ استفاده شده است. همزن دستی برای مدت طولانی در آشپزخانه شما را همراهی خواهد کرد. می توانید از همزن دستی برای مخلوط کردن مواد غذایی، شیرینی، سس ها، تخم مرغ، پنکیک و… استفاده کرد. همزن دستی به صورت ارگونومیک برای تعادل و کنترل عالی طراحی شده است که واقعاً می توانید در دست خود تفاوت ایجاد کنید. وزن کم که دارد و حمل آن آسان است. هم زن دستی مناسب برای استفاده در رستوران ها، هتل ها، کافه ها و… می باشد.

سیم و دسته همزن دستی از استیل ضد زنگ مقاوم در برابر زنگ زدگی است به همین ترتیب تمیز کردن آن بسیار آسان است. قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است! انتهای همزن دستی Paslanmaz امکان آویزان کردن آسان روی هر قلاب موجود در آشپزخانه شما را فراهم می کند همزن دستی فضای کمی را در آشپزخانه شما اشغال می کند. شما می توانید با هم زن دستی بدون نگرانی از آشپزی خود لذت ببرید.

محصولات منتخب