پرده حمام سیل اسکین سایز 180 در 200 سانتی متری آبی رنگ

ناموجود

برند:

کد کالا:
210521380

ویژگی های محصول

  • برند: سیل اسکین هلند
  • جنس: پلاستیک پلی استر ضد آب و ضد باکتری
  • ابعاد: 180 در 200 سانتی‌متری
  • دارای ۱۲ عدد جای گیره پرده
  • قابل شستشو تا 30 درجه سانتی‌گراد
  • با قابلیت جمع شدن افقی
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پرده حمام سیل اسکین سایز 180 در 200 سانتی متری آبی رنگ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

ابعاد 1 × 180 × 200 سانتیمتر
جنس

100% پلی استر

سایر مشخصات

– دارای 12 عدد گیره
– ضد آب
– طرحدار
– مستطیل

معرفی پرده حمام سیل اسکین

راه های زیادی برای جلوگیری از پخش و پاشش آب در هنگام دوش گرفتن به سایر نواحی حمام وجود دارد. پرده های حمام راحت ترین و بهترین گزینه هستند. پرده حمام می تواند حریمی شخصی در کنار دوش یا وان ایجاد کند و علاوه بر آن عنصری دکوراتیو و تزیینی در حمام باشد. پرده حمام های سیل اسکین از باکیفیت ترین ها و زیباترین های بازار هستند.

سیل اسکین برندی هلندی است که عمده محصولاتش در زمینه اکسسوری های حمام و سرویس بهداشتی است. پرده حمام سیل اسکین از پلی استر بسیار مرغوب تهیه شده و دارای ابعاد ۱۸۰ در ۲۰۰ سانتی متر می باشد. پلی استر ماده ای ضد آب است و به همین دلیل رطوبت به بافت آن نفوذ نکرده و به مدت طولانی خیس نمی ماند. همین امر مانع از رشد و گسترش آلودگی و عوامل بیماری زا روی سطح آن می شود. این پرده حمام به دلیل ابعاد مناسبش برای هر حمام استانداردی قابل استفاده می باشد.

این پرده حمام خارجی به وسیله ۱۲ عدد قلاب به میل پرده متصل می شود. از این رو جای ۱۲ پانچ در نوار بالایی پرده حمام قرار داده شده است. نوع پانچ و جنس این پرده حمام مانع از پارگی و خرابی پرده در محل این پانچ ها می شود. پرده حمام خارجی سیل اسکین طرحی زیبا از گل در زمینه آبی رنگ است. هنگام انتخاب پرده حمام حتما به تطابق رنگ و طرح آن با کاشی ها و سرامیک حمامتان توجه کنید. رنگ و طرحی متفاوت و خاص که علاوه بر زیبا ساختن محیط حمام به سهولت نیز با سایر اکسسوری ها قابل هماهنگی است. از این پرده زیبا می توانید در منزل، هتل ها، استخر و سالن های ورزشی استفاده نمود. نگهداری و شستشوی این پرده حمام نیز آسان است و می توان آن را تا دمای ۳۰ درجه سانتی گراد شستشو داد.

محصولات منتخب