گلدان و گل مصنوعی مدل بامبو برند ایکیا IKEA

ناموجود

برند:

کد کالا:
60433939

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت ایکیا
  • برند سوئدی
  • جنس گل پلی اتیلن
  • جنس گلدان پلی پروپیلن، بتن
  • قطر گلدان ۹ سانتی‌متر
  • ارتفاع ۲۶ سانتی متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گلدان و گل مصنوعی مدل بامبو برند ایکیا IKEA”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 230 گرم
سایر مشخصات

ساخت شرکت ikea سوئد, شکیل و زیبا

قطر

9cm

ارتفاع

26cm

معرفی گلدان و گل مصنوعی بامبو ایکیا IKEA

بامبو گیاهی زیبا بومی غرب آفریقاست که می تواند تا ۱٫۵ متر نیز رشد کند. این گیاه از گیاهان محبوب برای نگهداری در منزل محسوب می شود. از آن جا که بسیاری از افراد ممکن است شرایط نگهداری از این گیاه زیبا را نداشته باشند، شرکت های تولیدکننده لوازم تزیینی به تولید گلدان های مصنوعی این گیاه روی آورده اند. گلدان مصنوعی بامبو مدل FEJKA یکی از این گلدان هاست که توسط شرکت خوشنام ایکیا ساخته شده است. ایکیا در ساخت گلدان های مصنوعی خود از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه استفاده کرده و با بهره گیری از طراحی دقیق و ظریف، گلدان هایی بسیار مشابه نمونه واقعی تولید کرده است. برگ های نوک تیز و زیبای بامبو مصنوعی ایکیا حس مشاهده بامبوی طبیعی را به شما منتقل می کند.

ایکیا برای ساخت این گیاه از پلی اتیلن بسیار باکیفیت استفاده کرده است. گلدان این گیاه مصنوعی خارجی نیز از پلی پروپیلن و بتن ساخته شده و قطری ۹ سانتی متری دارد. این گلدان مصنوعی خارجی به دلیل قطر مناسبش می تواند به سهولت در مکان دلخواه شما جای گیرد. از این گلدان مصنوعی خارجی می توانید در کنار پنجره، روی قفسه یا شلف ها و یا بر روی میز اتاقتان استفاده کنید. گلدان بامبوی مصنوعی ایکیا سبزی و طراوت طبیعت را در تمام فصول سال به محیط زندگی شما می آورد. علاوه بر خانه، می توانید از این گلدان در محل کار و ادارات نیز استفاده کنید. در صورت نیاز برای تمیز کردن این گلدان مصنوعی خارجی می توانید از دستمال تمیز و خشک استفاده کنید.

محصولات منتخب