گیره آویز پلاستیکی پرده حمام بسته 12 عددی آلمانی

برند:

کد کالا:
2068100000

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمانی
  • جنس: پلاستیک باکیفیت
  • ابعاد: 3 در 5 سانتی‌متری
  • یک بسته ۱۲ عددی
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گیره آویز پلاستیکی پرده حمام بسته 12 عددی آلمانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 18 گرم
مدل

curtainrings

ابعاد

3×5

تعداد

12 عدد در هر بسته

رنگ

سبز, سفید

جنس

پلاستیک

معرفی گیره مدل curtainrings

پرده حمام را باید بزرگترین اکسسوری حمام و سرویس بهداشتی دانست. اکسسوری که تاثیر زیادی در نما و ظاهر این فضا دارد. بسیاری از افراد برای جدا سازی فضای اطراف دوش و سایر قسمت ها از پرده حمام استفاده می کنند. برخی دیگر نیز که دارای سرویس بهداشتی مشترک با حمام هستند، پرده حمام را به عنوان حائل این دو فضا مورد استفاده قرار می دهند. به هر منظوری که از پرده های حمام استفاده می کنید، برای آویزان کردن آن ها به قلاب نیازمند خواهید بود.

قلاب ها وسایلی کوچک و بیضی شکل هستند که با عبور از میل پرده و نیز روزنه هایی که در قسمت بالایی پرده تعبیه شده اند، این دو وسیله را به هم متصل می کنند. این قلاب ها یا گیره های پرده باید وزن پرده حمام را به خوبی تحمل کنند. یکی از گیره های پرده بسیار باکیفیت بازار، گیره پرده های شرکت آلمانی کلین ولکه می باشند. کلین ولکه از پیشگامان صنعت لوازم بهداشتی اروپا، به ویژه حوزه کشورهای آلمانی زبان است. گیره های پرده حمام این شرکت از پلاستیک بسیار مرغوب ساخته شده و بسیار مستحکم هستند.

این گیره ها سازگاری خوبی با شرایط گرم و مرطوب حمام داشته و مشکلاتی نظیر زنگ زدن یا خوردگی که در فلزات رخ می دهند را ندارند. این بسته گیره پرده خارجی شامل ۱۲ عدد گیره در ابعاد ۳ در ۵ سانتی متر می باشد. سطح صاف این قلاب های خارجی به راحتی روی میل پرده حرکت می کنند. رنگ سفید آن ها به سهولت با هر نوع پرده حمام و میل پرده ای قابل تطابق است به ویژه اگر میل پرده نیز سفید باشد. گیره پرده حمام کلین ولکه محصولی بسیار باکیفیت و ماندگار است که می تواند تا سال ها بدون افت عملکرد در حمام شما به کار گرفته شود.

محصولات منتخب