خانه » مجله اینترنتی » کالا و محصولات خواب » پنج مدل از انواع روبالشی شیک و جدید

پنج مدل از انواع روبالشی شیک و جدید

پنج-مدل-روبالشی-شیک-

استفاده از بالش ها به هزاران سال پیش باز می گردد. زمانی که عمدتا بالش ها سنگی بوده و برای دور نگه داشتن بینی، دهان و گوش از حشرات استفاده می شدند. با گذشت زمان بالش ها راحت تر و انعطاف پذیرتر شدند.

امروزه به خوبی می دانیم که یک بالش استاندارد مانند بالش طبی، از ستون فقرات حمایت کرده و سر و گردن را در راستای مناسب نگه می دارد. در حقیقت، بسیاری از مطالعات نشان می دهند که خوابیدن بدون بالش ممکن است به ستون فقرات آسیب برساند.

با گذشت زمان انواع مدرن روبالشی برای نگهداری از بالش و امکان نظافت و شستشوی ساده، به بازار آمد. اینجا 5 مدل از بهترین روبالشی های جدید را به شما معرفی می کنیم.

پیشنهاد میکنیم در صورتی که با بالش طبی و آنچه داخل آن است آشنا نیستید، ابتدا مقاله زیر را مطالعه نمایید:

 

بالش طبی چیست

بالش طبی چیست و از چه ساخته شده است؟

این که چه بالشی را می توان به عنوان بالش طبی برای حمایت از ستون فقرات و رفع درد گردن استفاده کرد و داخل آن از چی است را با ما بیاموزید.

بالش طبی یا همان بالش ارتوپدی شکل مشخصی دارد که با سایر بالش های موجود در بازار و سنتی متفاوت است. بخشی از این بالش کمی برجستگی دارد و گردن را حمایت میکند و در جایی که سر قرار میگیرد فرو رفتگی دارد.

ادامه مطلب

مقدمه ایی در مورد تاریخچه بالش و روبالشی

این واقعیت که شواهدی از وجود بالش ها 7000 سال پیش از میلاد وجود داشته اند، ممکن است شما را شگفت زده نکند اما جالب است بدانید که روبالشی ها اولین بار در سال 1921 ثبت اختراع شدند.

استفاده از روبالشی ها مانع از ساییدگی بالش شده و از سوی دیگر این روکش ها بهداشتی تر نیز هستند زیرا می توان آن ها را راحت تر تمیز کرد. شستشوی مکرر بالش باعث کاهش عمر و تغییر شکل آن می شود.

بدون وجود روبالشی ها برای تغییر ظاهر بالش مجبور به تغییر خود بالش ها خواهیم بود که به معنای صرف وقت و هزینه زیاد است. امروزه انواع مختلفی از روبالشی ها در شکل و طرح های مختلف در بازار وجود دارد که می توانید به راحتی استایل مناسب با سلیقه و سرویس خواب خود را انتخاب کنید.

در لیست زیر چند روبالشی شیک و جدید 1401 را به شما معرفی می کنیم:

نوع اول؛ روبالشی طرح داماسک انگلیش هوم

یکی از پارچه های مورد توجه برای تهیه روبالشی یا حتی روکش مبلمان، پرده، لباس و… پارچه طرح داماسک است. داماسک واژه ای عربی برگرفته از کلمه دمسق یا دمشق است و به نوعی پارچه گفته می شود که دارای الگوی بافته شده به صورت گلدار و نقوش برجسته و مسطح هستند.

شهر دمشق سوریه، خاستگاه و مبدا تولید این نوع پارچه بوده است. این پارچه به دلیل زیبایی و طرح های منحصر به فردش از ارزش بسیار بالایی برخوردار است. در روبالشی طرح داماسک انگلیش هوم نیز از چنین پارچه ای استفاده شده است. پارچه ای تماما نخی با طرح داماسک که بافتی خنک و لطیف دارد. این روبالشی انتخابی مناسب برای تمام طول سال به ویژه فصول گرم است.

روبالشی انگلیش طرح داماسک

روبالشی ترک

خرید روبالشی با مدل های جدید از با کیفیت ترین برندها

اگر به دنبایل ملافه و روبالشی های ست از انواع باکیفیت، ضد چروک، ضد حساسیت و محافظ موی سر خود هستید، روبالشی های ژرمن کالا بهترین انتخاب شما خواهند بود.

مشاهده محصولات

 

 

نوع دوم؛ روبالشی طرح ترمه Lief

اگر به نقوش سنتی و باستانی علاقه دارید، روبالشی طرح ترمه برند ترک Lief را به شما پیشنهاد می کنیم. نقوش بته جقه به کار رفته در این روبالشی یاداور طرح های استفاده شده بر روی ترمه هاست. بته جقه نقشی سنتی است که در تاریخ هنرهای سنتی همیشه مورد توجه بوده و در تزیین انواع صنایع دستی و پارچه سهم زیادی دارد.

علاقه و توجه زیاد مصرف کنندگان منطقه به این نوع طراحی، Lief را بر آن داشت تا از این نقوش سنتی برای تزیین پارچه روبالشی خود استفاده کنید. ست روبالشی تماما نخ پنبه Lief دارای ابعاد 50 در 70 سانتی متر است و برای تمامی بالش های استاندارد قابل استفاده می باشد.

 

نوع سوم؛ روبالشی گیپوردوزی شده انگلیش هوم

اگر به دنبال یکی روبالشی باکیفیت و در عین حال لوکس و زیبا هستید، روبالشی نانسی انتخابی مناسب برای شما خواهد بود. این روبالشی محصول شرکت انگلیش هوم ترکیه است و مانند سایر منسوجات خواب این شرکت از پارچه تماما نخ پنبه تهیه شده است.

این نوع پارچه محیطی نرم و لطیف در تماس با پوست صورت ایجاد کرده و در آن ایجاد حساسیت نمی کند. شستشو و نگهداری آسان از دیگر مزیت های منسوجات پنبه ای است. بر روی روبالشی نانسی، نواری گیپوردوزی شده به چشم می خورد که ظاهری خاص و متفاوت به آن بخشیده است.

روبالشی گیپوردوزی شده انگلیش هوم

نوع چهارم؛ روبالشی طرح پروانه Lief

اگر به دنبال یک جفت روبالشی باکیفیت، بادوام و با طراحی منحصر به فرد هستید، ست روبالشی طرح پروانه برند Lief، انتخابی مناسب برای شماست. این ست دو عددی روبالشی از پارچه رانفورس ساخته شده است. پارچه رانفورس تراکم و استحکام بالاتری نسبت به سایر پارچه های نخی داشته و ثبات رنگ آن نیز بیشتر می باشد.

این پارچه با تصاویری از پروانه های کوچک رنگی منقش شده و در دو رنگ زمینه سفید و طوسی عرضه شده است. در رنگ آمیزی این ست روبالشی از رنگ های ارگانیک استفاده شده است.به تناسب رنگ سرویس خواب خود می توانید ست مناسب را انتخاب و خریداری نمایید.

 

نوع پنجم؛ روبالشی طرح قاصدک انگلیش هوم

ست روبالشی طرح قاصدک انتخابی مناسب برای افرادیست که به دنبال طرح های ساده و شکیل هستند. یک سمت این روبالشی با تصاویری از قاصدک و سمت دیگر با خطوط ساده طوسی رنگ تزیین شده است. این روبالشی از پارچه تماما نخ پنبه تهیه شده و بافتی نرم دارد.

عبور مناسب جریان هوا از درون بافت این پارچه باعث ایجاد تعادل دمایی مناسب در طول شب و جلوگیری از ایجاد گرمای زیاد می شود. روبالشی طرح قاصدک انگلیش هوم فضایی راحت و دلنشین برای خوابی آرام فراهم می کند.

شیکترین مدل روبالشی

روبالشی ها، بالش شما را از آلودگی و آلرژن ها محفوظ می دارند. جنس، اندازه و طرح روبالشی از جمله فاکتورهایی است که هنگام خرید یک روبالشی باید در نظر گرفته شود. خرید از برندهای مطرح و باسابقه می تواند شما را از ماندگاری و کیفیت روبالشی مطمئن سازد.

صنعت منسوجات ترکیه صاحب برندهای برجسته مختلفی است که هر کدام کلکسیون متنوع و بزرگی از انواع روبالشی، سرویس روتختی و سایر منسوجات خواب را تولید و روانه بازار جهان می کنند. ژرمن کالا شماری از بهترین های این کلکسیون ها و کالای خواب را در کنار هم گرد آورده و در اختیار شما خریدار ایرانی قرار داده است.

خرید از ژرمن کالا، خرید مستقیم از بازار ترکیه با هزینه ای بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه است.

 

مقالات پیشنهادی ما

انواع بالش طبی

انواع بالش طبی

بالش طبی نوعی بالش ارگونومیک است که دارای دو سطح با ارتفاع متفاوت است که سبب حفظ ستون فقرات در یک راستا می شود. در واقع ظاهر بالش های طبی شبیه حرف u می باشد. که سر در درون فرورفتگی بالش قرار می گیرد. اما این محصولات طبی از کالای خواب به چندین نوع تقسیم می شود که در زیر در مورد آنها به اختصار توضیح خواهیم داد. اهمیت انتخاب صحیح بالش طبی، کمتر از تشک نیست! پس در انتخاب بهترین نوع، دقت کنید.

ادامه مطلب

دسته بندی مقالات

مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم





For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.