خانه » مجله اینترنتی » کالا و محصولات خواب » ست روتختی شامل چه اجزایی است؟

ست روتختی شامل چه اجزایی است؟

خرید روتختی

این روز ها خرید ست روتختی بسیار محبوب است. ست‌های روتختی در طرح و رنگ‌های مختلفی به فروش می‌رسند. تفاوتی ندارد که شما طرفدار سبک کلاسیک هستید یا مدرن، روتختی‌ها متناسب با سلیقه شما طراحی و تولید می‌شوند. بازار رقابت روتختی‌ها چنان داغ است که تمام برند‌های مشهور و بین المللی در زمینه تولید اکسسوری خانه به این بازار نفوذ کرده‌اند. ما در این مقاله اجزای اصلی ست‌های روتختی را معرفی می‌کنیم و شما را برای یک خرید ایده آل راهنمایی می‌کنیم.

ست روتختی شیک

اجزای مهم و تشکیل دهنده ست‌های روتختی

آشنایی با کاور تشک

یکی از مهم ترین اجزای کالای خواب شما قطعا تشک است. کاور تشک روکشی است که از تشک شما در برابر گرد و غبار و لکه‌های احتمالی محافظت می‌کند. همچنین شستشوی کاور تشک بسیار آسان است. استفاده از کاور تشک، طول عمر تشک شما را افزایش می‌دهد. کاور تشک‌های کشدار بسیار محبوب هستند .

کاور تشک

 

آشنایی با کاور لحاف

یکی دیگر از لایه‌های محافظتی مهم کاور لحاف است. این محافظ به خوبی سطح لحاف شما را پوشش می‌دهد و ضد باکتری و ضد آلرژی است. کاور لحاف می‌تواند لطافت لحاف شما را چندین برابر افزایش دهد. در برخی از مدل ها کاور‌های لحاف دارای زیپ می‌باشند.

کاور لحاف

آشنایی با روتختی

روتختی که به عنوان پوشش اصلی برای تخت خواب شما استفاده می‌شود و از نظر طرح و رنگ بسیار متنوع است. همچنین از پارچه های مختلفی نظیر: کتان و ابریشم تولید می‌شوند. با توجه به پیشرفت صنعت دکوراسیون داخلی و توجه به سبک کلاسیک ومدرن، شما می‌توانید انواع روتختی با طرح‌های مدرن وکلاسیک را خریداری کنید. روتخی‌ها در ابعاد مختلف و متناسب با تخت خواب‌های تکنفره یا دونفره تولید می‌شوند. در آخر باید بگوییم که روتختی‌ها از نظر ضخامت نبز بسیار متنوع هستند.

روتختی

آشنایی با روبالشی

روبالشی یک روکش برای محافظت از بالش شما است. این روکش ها به طور خاص برای محافظت از بالش شما در برابر سایش و پارگی ساخته شده اند. طرح و رنگ روبالشی‌ها معمولا مشابه با روتختی شما است اما گاهی در طرح و رنگ‌های مکمل با روتختی شما طراحی می‌شوند . از آنجایی که روبالشی‌ها به طور مستقیم با سر و صورت شما در تماس هستند باید ضد آلرژی و ضد باکتری باشند.

روبالشی ترک ما را از دست ندهید.

روبالشی

آشنایی با کوسن

کوسن‌ها بیشتر برای زیباتر نشان دادن ست‌های روتختی استفاده می‌شوند. کوسن‌ها دارای ابعاد مختلفی هستند . پارچه کوسن‌ها مشابه پارچه روتختی شما انتخاب می‌شود.

کوسن

انواع ست روتختی

برخی از ست‌های روتخی دارای لحاف نیز هستند اما این مورد برای تمام ست‌ها صدق نمی‌کند. همچنین ممکن است تمام آنها دارای کاور تشک و کاور لحاف نیز نباشند. این موارد بسته به مدل انتخابی شما و بودجه شما برای خرید دارد. معمولا ست‌هایی که ارزان قیمت‌تر هستند لحاف، کاور لحاف و کاور تشک را ندارند. برای مثال روتختی پیکه لحاف ندارد و خود مشابه یک روانداز است. این رو انداز نقش لحاف را برای شما ایفا می‌کند، اما درون آن هیچ الیافی وجود ندارد و برای فصول گرم سال بسیار کاربردی است.

ست روتختی ترک ما را از دست ندهید.

روتختی‌های فانتزی مناسب برای کودکان و نوجوانان

با پیشرفت صنعت چاپ و طراحی دنیای روتختی‌ها نیز دگرگون شده است. این روز‌ها روتختی‌های فانتزی و عروسکی برای کودکان بسیار محبوب شده ‌اند. همچنین روتختی های موجود در بازار با الهام گرفتن از شخصیت‌ها و قهرمان‌های فیلم‌های مشهور مانند مرد عنکبوتی تولید می‌شوند که نوجوانان را بسیار به خود جذب می‌کنند. در کنار طرح‌های فانتزی، طرح‌های سه بعدی نیز برای اتاق خواب جوانان بسیار زیبا هستند.

روتختی کارتونی

روتختی‌های مناسب برای چهار فصل

گروهی از روتختی‌های پنبه دوزی شده این قابلیت را دارند که در تمام فصول سال استفاده شوند. مشاوران ژرمن کالا بر این باورند که این روتختی ها برای فصول گرم مناسب‌تر هستند. روتختی‌های پنبه دوزی وزن زیادی نیز ندارند، در حقیقت سبک و با کیفیت هستند. گاهی همراه این ست‌های روتختی یک لحاف برای فصل‌های سرد سال وجود دارد که درون روتختی شما قرار می‌گیرند. در حقیقت این روتختی ها همانند کاور هستند.

روتختی مناسب برای زوج‌های جوان

روتختی‌ها متنوعی در بازار موجود هستند که برخی از آنها سنگ دوزی یا مروارید دوزی شده اند و ممکن است در نگاه اول شما را به خود جذب کنند. ما پیشنهاد می‌کنیم که اگر به تازگی ازدواج کرده‌اید و به فکر خرید روتختی‌ هستید به سراغ چنین روتختی‌های گران قیمتی نروید. این دسته از روتختی‌ها برای اتاق خواب زوج های جوان مناسب نیستند و با گذشت زمان کوتاهی از انتخاب آنها پشیمان خواهید شد. روتختی‌های ساده و مدرن با رنگ‌های روشن و خنثی برای اتاق خواب زوج‌های جوان بسیار شیک و مناسب هستند.

طرح و رنگ انتخابی روتختی

انتخاب طرح و بهترین رنگ روتختی به سلیقه شما بستگی دارد. توجه داشته باشید که رنگ و طرح روتختی شما با هارمونی فضا تناسب داشته باشد. اگر در اتاق خواب خود از اکسسوری‌های متعددی استفاده کرده‌اید بهتر است روتختی شما ساده‌ باشد.  اگر فضای اتاق شما دارای یک چیدمان ساده است با انتخاب یک روتختی طرح دار بارنگ‌های شاد ، به فضای خود رنگ و روح ببخشید. همچنین روتختی‌هایی که دارای رنگ‌های روشن هستند فضای شما را بزرگ‌تر نشان می‌دهند. توجه کنید که انتخاب روتختی باید به گونه‌ای باشد که نظم بصری فضای شما را برهم نزند.

ترکیب رنگ روتختی شیک دخترانه

جنس و کیفیت روتختی‌ها

روتختی‌هایی که از نخ وپنبه هستند بسیار لطیف بوده و یک گزینه اقتصادی برای شما می‌باشند. یکی دیگر از روتختی‌های لطیف اما مستحکم موجود در بازار رانفورس می‌باشد این پارچه مخصوص سبک کلاسیک است. اگر طرفدار روتختی‌های لوکس و گران قیمت هستید باید یک روتختی از جنس ابریشم را خریداری کنید. ابریشم یک فیبر طبیعی است که بسیار نرم و لطیف است. در ادامه باید بگوییم که یکی از محبوب ترین پارچه‌ها برای تولید روتختی کتان است که بسیار با دوام و سازگار با پوست بدن شما است. پارچه‌های کتان تا حدودی گران فیمت هستند اما کیفیت بسیار مطلوبی دارند و به دلیل جذب گرمای بدن یک گزینه عالی برای تابستان هستند.

جنس روتختی

سخن پایانی مشاوران ژرمن کالا

خرید ست‌های روتختی نیازمند دقت فراوانی است. شما می‌توانید در مجموعه ژرمن کالا روتختی‌های وارداتی از برندهای مشهوری مانند انگلیش هوم و مادام کوکو را خریداری کنید. ما به تمام نقاط ایران ارسال داریم پس با اطمینان خرید کنید، همچنین در این فروشگاه می‌تولتید کالای خواب آلمانی از برند دانلوپیلو نظیر: تشک طبی، لحاف، بالش، زیرتشکی و محافظ تشک را خریداری کنید.

ژرمن کالا

بیشتر بخوانید:

راهنمای انتخاب بهترین رنگ برای لحاف و روتختی

برچسب ها

دسته بندی مقالات

مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم





For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.