خانه » مجله اینترنتی » کالا و محصولات خواب » بهترین مارک بالش طبی

بهترین مارک بالش طبی

بهترین-بالش-طبی-کدام-است-

بالش طبی در داشتن یک خواب خوب شبانه و تأمین سلامت بخصوص در ناحیه گردن و ستون فقرات بسیار مؤثر است. این کالای خواب در انواع متنوع و با برندهای متفاوت به بازار عرضه می‌شود. هنگام انتخاب بالش طبی گزینه‌های زیادی در بازار وجود دارند که شاید شما را سردرگم کنند. با وجود این همه برند از تولیدی های متنوع، بهتر است محبوب ترین برند های تولید بالش ارتوپدی را بشناسید.

اهمیت شناخت بهترین برند های تشک طبی در سطح بین المللی، تضمین معتبری بر کیفیت بالای این محصولات خواب است. این نکته برای افرادی که گردن درد دارند، دیسک گردن دارند، انحراف گردن دارند و یا بد خواب هستند، بسیار مهم تر است. برای شروع و معرفی برند های خوشنام و محبوب در تولید بالش های تخت خواب، ابتدا تعریفی از بالش طبی را با هم ببینیم.

در ابتدا تعریفی از بالش طبی را با هم ببینم

بالش طبی

با توجه به اینکه شاید ۸ ساعت از زمان شما در خواب و روی بالش می‌گذرد، بالش نقش مهمی در کاهش فشار وارده به ناحیه سر و گردن و ستون فقرات دارد. بالش نامناسب اجازه نمی‌دهد تا بدن در وضعیت سالم خود قرار بگیرد و باعث کشیدگی مهره‌ها می‌شود و در نتیجه گردش خون هم به‌درستی انجام نمی‌شود و به همه اعضای بدن خون نمی‌رسد.

در تعریف بالش طبی:

بالش طبی (Orthopedic pillow) مانند تشک طبی رسالت صاف نگه داشتن مهره های گردن و ستون فقرات را دارد. فرم بالش طبی باید به راحتی با انحنای سر چفت شود و با شکل سر شما فرم بگیرد تا فشاری به مهره های گردن وارد نشود. جنس این بالش ها بسیار مهم است و نمونه های لاتکس و مموری فوم امتحان خود را در تولید بهترین بالش های ارتوپدی به خوبی پس داده اند.

این محصول بخش مهمی از وسایل کالای خواب و اجزای آن است. بالش طبی یا همان بالش ارتوپدی شکل مشخصی دارد که با سایر بالش های موجود در بازار و سنتی متفاوت است. بخشی از این بالش کمی برجستگی دارد و گردن را حمایت میکند و در جایی که سر قرار میگیرد فرو رفتگی دارد.

بهترین برند های بالش طبی

بالش طبی توسط تولیدکننده‌ها و برندهای متفاوتی از تولید کنندگان کالای خواب به بازار عرضه می‌شوند که در ادامه مقاله، ما به معرفی تعدادی از آن‌ها می‌پردازیم:

برند دانلوپیلو؛ پیشنهاد ما در انتخاب بهترین بالش خارجی

برند دانلوپیلو دارای دو مدل بالش طبی و بالش ساده است که یک برند معتبر آلمانی است و شما می توانید محصولات دانلوپیلو را از فروشگاه ژرمن کالا تهیه کنید.

برند امسیگ؛ از قدیمی ترین برند ها بین المللی بالش

یکی از معروف‌ترین و معتبرترین تولیدکننده‌های بالش طبی حرفه ای از جنس مموری فوم است که محصولات خود را در مدل‌های متنوعی به بازار عرضه می‌کند.

بهترین-بالش-طبی-کدام-است-

برند ورنا

بالش‌های این برند معمولا در دو نوع نرم و سفت در دسترس هستند.

برند زیکلاس مِد

این برند بالش‌های خود را فقط به صورت کاملا نرم و فقط در سایز ۱۴ سانتی‌متر تولید می‌کند تا به‌راحتی در زیر سر قابل تنظیم باشند!

برند وندینو

این برند بالش‌های طبی حساس به حرارت تولید می‌کند که با توجه به دمای اتاق و گردن شما تغییر حالت داده و سفت‌تر یا نرم‌تر می‌شوند و ارتفاعی متناسب گردن شما می‌گیرند.

برند ای رِست

این برند تولیدکننده بالش‌های طبی حرفه ای با کیفیت عالی و طرح‌های متنوع است.

بالش برند smile

این برند یکی از تولیدکنندگان انواع بالش طبی است که نامی آشنا در جهان دارند . بالش های طبی این برند از تمام نقاط سر حمایت می کنند و قدرت و دوام بسیار بالایی در طولانی مدت دارند. همچنین این برند ساخت کشور آمریکا است که از موادی کاملا ضد حساسیت ساخته شده است .

بالش برند deluxe

این برند همچون برند smile ساخت کشور ایالت متحده آمریکاست و یک از لوکس ترین انواع بالش طبی را در دنیا تولید می کند. علاوه برکیفیت فوق العاده بالای محصولات این برند گارانتی طولانی مدتی که پس از فروش در نظر گرفته اند سبب محبوبیت بیش از بیش این برند شده است. تیم تولید کنندگان آن از متخصصان و پژوهشگران در حوزه کالای خواب هستند و کاملا مطابق با نیاز موردنظر افراد دست به تولید می زنند.

بالش طبی برند optimum

این برند یکی دیگر از برندهای معروف کالای خواب در کشور آمریکاست که یک ویژگی منحصر به فرد دارد و آن هم گارانتی بیست ساله برای هر گونه آسیب، که بر روی محصولات خود قرار داده است. بالش های این برند به دلیل نرمی فوم آن برای افرادی که به شکم و یا پهلو می خوابند بسیار مناسب است.

 

متداول‌ترین انواع بالش طبی به قرار زیر است:

جنس برخی از بالش ها ممکن است از مموری فوم و یا یونولیت باشد، اما! بهترین فناوری برای بالش طبی، لاتکس است. لاتکس از صمغ درخت کاچو تولید میشود و از آن در انواع تشک و بالش طبی استفاده می شود. بالش های طبی لاتکس این قابلیت را دارند که به مرور زمان و در طی استفاده مکرر فرم خود را از دست ندهند و مدت طولانی قابل استفاده باشد.

لاتکس به کار رفته در سرویس خواب طبی مانند تشک طبی، باعث گردش جریان هوا می شود و از تعرق موقع خواب جلوگیری میکند. همچنین ضد باکتری و ضد آلرژی بودن این تکنولوژی نیز از برتری های آن به شمار می آید.

انواع بالش طبی بر اساس نوع استفاده و طراحی خاص آن، شامل موارد زیر است.

بالش بارداری

وزن جنین و اضافه‌وزن بارداری فشار زیادی به ستون فقرات و کمر خانم‌های باردار وارد می‌کند که در هنگام دراز کشیدن و خواب موجب درد و ناآرامی برای آن‌ها می‌شود و داشتن یک خواب عمیق را از آن‌ها می‌گیرد.

برای حل این مشکل دو نوع بالش برای دو بازه زمانی مختلف در دوران بارداری در نظر گرفته شده است:

برای ۳ ‌ماهه دوم بارداری، یک بالش طبی نازک که با قرار گرفتن در زیر شکم خانم بارداری که به پهلو خوابیده است، فشار وارده از ناحیه شکم را جذب کرده و در نتیجه از فشار وارده بر کمر کم می‌شود و یک خواب خوب برای او تامین می‌شود.

برای ۳ ماهه سوم بارداری، بالش‌های طبی بلندی که بین دو پا و در تمام طول پا قرار می‌گیرند و از کمردردهای ناشی از بارداری کم می‌کنند.

بالش بارداری

بالش طبی گردن

این بالش در سایزهای متفاوتی تولید می‌شوند که بر اساس سایز گردن خود باید اندازه متناسبی را انتخاب کنید تا محافظت لازم از گردن شمارا در هر حالتی از خواب (به پشت یا به روی شکم و پهلو) تأمین کند. سفتی و نرمی این بالش‌ها هم متفاوت هستند که با توجه به نوع مشکل شما باید انتخاب شوند اما به صورت کلی بالش نباید بیش‌ازاندازه سفت یا نرم باشد تا بتواند در کاهش درد گردن به شما کمک کند.

بالش طبی برای نشستن

افراد دچار مشکل در مهره‌های انتهای کمر و یا لگن نیاز به بستری نرم برای نشستن دارند. همین مسئله باعث اختراع بالش‌های گرد طبی مخصوص نشستن گردید. دو نوع فوم‌دار و بادی این محصول را می‌توانید از مراکز معتبر تهیه نمایید.

بالش طبی کم حجم

افراد دچار واریس در زمان خواب باید پاهای خود را در ارتفاع کمی بالاتر از معمول قرار دهند. یک بالش طبی نازک به این افراد کمک می‌کند تا خواب راحت‌تری داشته باشند و از تبعات جانبی واریس مصون گردند.

بالش طبی مخصوص زانو

مهم‌ترین نکته که باید در زمان خواب به آن توجه کرد حالت طبیعی بدن است. حالتی که به واسطه تقسیم بندی وزن طبیعی بدن در گردن، کمر و زانو به هم می‌خورد. درد زانو و کمر را می‌توان با یک بالشت طبی بین زانوها خود کاهش دهید.

بالش طبی تنفسی

خر و پف دلایل زیادی می‌تواند داشته باشد اما علم ثابت کرده با ثابت ماندن مجرای تنفسی در زمان خواب می‌توان این بیماری را بسیار کاهش داد.

بالش کمر

مخصوص افرادی است که در مهره‌های پائین کمر احساس درد دارند.

بالش نشستن

این نوع بالش طبی برای افرادی طراحی شده که به دلیل داشتن کمردرد یا مشکلات باسن قادر به نشستن بر روی سطوح سفت نیستند و باید روی این بالش‌های گرد و نرم بنشینند که در دو نوع بادی و فومی در دسترس است.

بالش زانودرد

زانودرد معمولاً در هنگام خواب و بر اثر چرخش به پهلو بدتر می‌شود و درد زیادی ایجاد می‌کند چراکه زانوها به هم ساییده می‌شوند بنابراین استفاده از بالش‌های مخصوص در بین دو زانو در کاهش درد کمک می‌کند.

بالش نازک

برای افرادی مناسب است که واریس دارند و باید پاهای خود را در سطحی بالاتر از بدن قرار دهند. جنس بالش‌های نازک می‌تواند از نخ پلی‌استر یا فوم یا ترکیبی از این دو باشد.

بهترین-بالش-طبی-کدام-است-

بالش تنگی نفس

این نوع از بالش‌های طبی برای اشخاصی که تنگی نفس دارند، خرخر می‌کنند، لوله هوا به بینی آن‌ها وصل شده است و یا در ناحیه پشت درد دارند و مجبورند بر روی یک شانه بخوابند مناسب است که معمولاً از رشته‌های پلی‌استر و فوم‌های شکل‌پذیر ساخته می‌شوند.

بالش‌ بغلی

اگر عادت دارید که در هنگام خواب بالش بغل کنید، این بالش مناسب شماست! اما برای افرادی که درد زانو و یا کمر دارند، قرار دادن این بالش در بین پاها در هنگام خواب در کاهش درد بسیار مؤثر است.

 

کلام آخر

حتی اگر شما مشکل سلامتی و درد در بدن خود ندارید، سرمایه‌گذاری بر روی بالش‌های طبی راه هوشمندی است تا از سلامتی خود محافظت کنید. اگر هم بر اثر عادت‌های غلط یا حوادث غیرمترقبه صدمه‌ای به بدن شما واردشده، بالش‌های طبی درمان خوبی برای بسیاری از دردها هستند و پزشکان معمولاً از بالش طبی به‌عنوان راهی کمکی برای درمان بیماران استفاده می‌کنند.

بهترین بالش طبی آن است که هنگام استفاده از آن احساس راحتی کنید، خوابی عمیق و آرام داشته باشید و پس از بیداری احساس درد و خستگی نداشته باشید! برای خرید بالش طبی و بالش ساده می توانید به ویترین خرید بالش فروشگاه ژرمن کالا مراجعه فرمایید.

 

مقالات پیشنهادی ما

بهترین مارک تشک طبی خارجی

بهترین مارک تشک طبی

کیفیت اصل و اساس ماندگاری هر برند است. در دنیای تشک رقبای زیادی وجود دارد که هر کدام با توجه به قدمت و کیفیت محصولات، محبوبیت متفاوتی دارند. البته دلیل دیگر محبوبیت انواع تشک طبی خدمات پس از فروشی است که هر برند نسبت به کالاهای خود در اختیار مصرف کننده قرار می دهد. ما در این مقاله قصد داریم بهترین مارک تشک های طبی ایران و جهان را به شما معرفی کنیم تا به راحتی دست به انتخاب بزنید.

ادامه مطلب

 

وسایل مورد نیاز برای خواب راحت

خواب راحت

درسته که زمان خواب ثابت و سلامت جسمی با برنامه ورزشی از الزامات خواب راحت و آرام است، اما! تاثیر کالای خواب و کیفیت آن اگر از این دو مورد بیشتر نباشد، کمتر هم نیست. شاید از ساعت خواب خود را تنظیم کرده و به علاوه از مصرف الکل و کافئین هم خودداری کرده باشید؛ تبریک میگم واقعا در خواب راحت موثر هستند، اما! وقتی واقعاً به رختخواب می روید چه اتفاقی می افتد؟ چه چیز دیگری می تواند به شما کمک کند بهتر بخوابید؟ چگونه بی خوابی و خواب آلودگی صبح روز بعد را از بین ببریم؟

ادامه مطلب

دسته بندی مقالات

مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم





For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.