خانه » مجله اینترنتی » کالا و محصولات خواب » بهترین مارک پتو ترک

بهترین مارک پتو ترک

برند های پتو ترکیه ای

تمام افراد به طور میانگین یک سوم از عمر خود را در خواب می‌گذرانند. کیفیت خواب شبانه شما برروی تمرکز و توان شما برای انجام فعالیت‌های روزانه بسیار اثرگذار است. عوامل فیزیکی مختلفی از جمله نور و چیدمان اتاق خواب و کالای خواب می‌توانند کیفیت خواب شما را تغییر دهند. یک رو انداز یا همان پتو نرم و لطیف و گرم به ویژه در فصل زمستان می‌تواند لذت خواب شبانه شما را بیشتر کند. در ادامه قصد داریم بهترین مارک پتو ترک را به شما معرفی کنیم.

پتو ترک

ویژگی های اصلی یک پتو خوب

پتو یکی از اجزای اصلی کالای خواب به شمار می‌آید. از آنجایی که پتو به صورت مستقیم با مو و پوست شما در تماس است پس باید ضد آلرژی و ضد باکتری باشد. همچنین لطافت پتو نیز بسیار مهم است. گروهی از پتو‌ها که ضخامت بیشتری دارند برای فصول سرد سال مناسب هستند. دقت داشته باشید که پتو‌های بی کیفیت پس از مدت کوتاهی در اثر شستشو ممکن است پاره شوند. پتو‌هایی که پرز می‌دهند از کیفیت پایینی برخوردار هستند. پرز پتو ممکن است وارد بینی و دهان شده و ایجاد حساسیت کند. همچنین پتوهای سنگین وزن، کیفیت مناسبی نداشته و معمولا یا بیش از حد گرم می‌شوند یا در انتقال گرما بسیار ضعیف هستند.

خرید پتو

 

انواع پتو از نظر متریال

پتو‌ها دارای متریال مختلفی هستند. برای مثال پنبه یکی از بهترین الیاف‌های موجود برای تولید پتو است. پتوهایی که از جنس پنبه هستند بسیار نرم و لطیف می‌باشند. پلی استر و  اکریلیک نیز از جمله الیاف‌های مصنوعی هستند که برای تولید پتو‌های سبک وزن محبوب می‌باشند. پتو‌های پشمی نیز در مناطق سرد به دلیل گرمای فراوان بسیار کاربردی هستند. اگر به دنبال یک پتوی سبک هستید که گرمای خوبی داشته باشد باید به سراغ پتو‌های تولید شده از پشم شیشه بروید. گروهی‌ از پتوهای‌ بافتنی نیز وجود دارند که بیشتر برای زیبایی به عنوان شال مبل استفاده می‌شوند.

پتو پلی استر مسافرتی کرمی

برند انگلیش هوم ترک

یکی از برند‌های محبوب ترک در زمینه تولید و صادرات کالای خواب و اکسسوری خانه برند انگلیش هوم است . انگلیش هوم در طراحی پتو‌های پنبه،  اکریلیک و پلی استر درخشش بسیاری دارد و تمام پتو‌ها به سادگی شسته می‌شوند. پتو‌های انگلیش هوم دارای تنوع فراوانی در طرح و رنگ می‌باشند.

پتو انگلیش هوم

برند السی هوم ترک

السی هوم یکی دیگر از برند‌های بسیار موفق در کشور ترکیه است این برند هرساله محصولات بسیاری را از جمله روتختی، روبالشی و پتو تولید و روانه بازار می‌کند. لطافت پتوهای این برند بسیار بالا بوده و پتو‌ها از نظر طرح و رنگ و ضخامت بسیار متوع هستند. پتوهای السی دارای کیفیت مطلوب و قیمت مناسبی هستند.  پتوهای پلی استر السی هوم بسیار سبک و زیبا هستند.

پتو السی هوم

برند مادام کوکو ترک

مادام کوکو ترک نیز به عنوان یک برند شناخته شده بین المللی در طراحی و تولید انواع پتو عملکرد فوق العاده‌ای دارد. این برند در تولید پتوهای پلی استر و پنبه بسیار موفق است و همچنین شال مبل‌های بسیار جذابی نیز تولید می‌کند. اگر تمایل دارید طرح و رنگ پتو شما بی‌نظیر باشد پس به سراغ این برند بروید. همچنین پتو‌های مادام کوکو به سادگی با دست یا ماشین لباسشویی شسته می‌شوند و به هیچ عنوان کیفیت خود را از دست نمی‌دهند.

خرید محصولات برند مادام کوکو

پتو مادام کوکو

قیمت پتو ترک

خرید پتوهای ترک از ژرمن کالا

ژرمن کالا یکی از واردکنندگان برتر کالای خواب اروپایی به ایران می‌باشد. در سایت فروشگاه ژرمن کالا می‌توانید پتوهای بسیار با کیفیت ترک را با بهترین قیمت خریداری کنید. همچنین می‌نوانید تشک طبی %100 آلمانی از برند دانلوپیلو را نیز با گارانتی 5 ساله فقط از این سایت خریداری کنید.

ژرمن کالا

مقالات مرتبط:

بهترین برند های تشک طبی

بهترین برند های کالای خواب

بهترین برند های محافظ تشک

دسته بندی مقالات

مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم





For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.