خانه » مجله اینترنتی » کالا و محصولات خواب » بهترین برند خارجی محافظ تشک

بهترین برند خارجی محافظ تشک

محافظ تشک

محافظ تشک که به آن پد تشک و یا تاپر هم می گویند یک لایه اضافی است که بین شما و تشک تان قرار می گیرد. این لایه از نفوذ آلودگی و رطوبت به تشک جلوگیری می کند. همچنین این محصول عمر تشک شما را بالا می برد و به نوعی صرفه جویی در خرید تشک به حساب می آید. این تاپرها در تولیدی های برتر بین المللی و بهترین برند های محافظ تشک از مموری فوم و یا لاتکس تولید می شوند و به دلیل نقش حمایتی این فوم ها از کمر و گردن، می توانند از دردهای مزمن شما جلوگیری کرده و به حفظ ارگونومی استاندارد بدن هنگام خواب کمک کنند.

به دلیل ضخامت کم و راحتی بالا و همچنین امکان تا شدن محافظ تشک، از آن به عنوان تشک مهمان نیز استفاده می شود. زیرا به راحتی قابل جا به جایی و به دلیل وزن سبک آنها نسبت به تشک، امکان حمل آن برای تمام افراد بزرگسال نیز ساده است.

چند مدل محافظ تشک از برند های محبوب

با توجه به تعریف محافظ تشک، عموما از بهترین برند های آن برای موارد زیر از آن استفاده می شود:

  1. افزایش طول عمر تشک تخت خواب
  2. افزایش خواص ارتوپدی بستر خواب برای حمایت بیشتر از ستون فرات و گردن
  3. حفظ نظافت کالای خواب در کودکان با ریخت و پاش هایی که روی تشک انجام می دهند
  4. حفظ بهداشت تشک و سهولت در تمیز کردن آن برای افرادی که توانایی کنترل ادرار ندارند
  5. استفاده از آن به عنوان تشک مهمان
  6. بروزرسانی تشک های قدیمی و غیر استاندارد

در این مقاله قصد داریم بهترین برندهای محافظ تشک خارجی که را معرفی کنیم. امید است که در انتخاب هر چه بهتر شما در کالای خواب تاثیرگذار باشیم.

بهترین برندهای محافظ تشک بر اساس طول عمر و کیفیت

1. دانلوپیلو

محافظ تشک دانلوپیلو

برند دانلوپیلو یکی از برندهای آلمانی تولید کننده انواع محافظ تشک، تشک، زیر تشک و لحاف است که به دلیل مقاومت بالا و عمر طولانی که محصولات آن دارند محبوبیت بسیاری در بین خریداران انواع کالای خواب بعنوان یکی از بهترین برند های کالای خواب به دست آورد است. محافظ های تشک برند دانلوپیلو از فشاری که از سمت باسن و یا شانه ها وارد می شود جلوگیری می کند و اجازه نمی دهد سطح تشک شما آسیب ببینند.

همچنین به دلیل استفاده از لاتکس در محصولات این برند، همگی آنتی باکتریال و آنتی آلرژی هستند و از ورود خاک و یا آلودگی جلوگیری می کند. این محافظ ها دارای رویه قابل جدا شدن هستند که به راحتی بتوانید آنها را شست و شو دهید. پدهای تشک دانلوپیلو ضد آب میباشند و برای کودکان و سالمندان که دچار خود ادراری هستند بسیار مناسب است.

با توجه به توانایی فوق العاده برند دانلوپیلو در صنعت کالای خواب، این نام در بهترین برند های تشک طبی نیز می درخشد.

 

<< مشاهده قیمت و خرید محافظ تشک های برند دانلوپیلو آلمانی از ژرمن کالا >>

 

2. هلیکس

محافظ تشک برند هیلکس

این برند تمامی انواع محافظ تشک خود را از صد درصد پنبه و بدون مواد شیمیایی تولید می کند. بنابراین برای افرادی که تمایل دارند بستری گرم داشته باشند بسیار مناسب است.

الاستیک یا همان خاصیت ارتجاعی که در لبه محافظ تشک این برند وجود دارد باعث شده تشک را در جای خود ثابت نگه دارد تا از جابجایی آن برای کسانی که در خواب غلت میزنند، جلوگیری کند. اما نکته منفی این برند ضد آب نبودن است هر چند به راحتی می توان آنها را در ماشین لباس شویی قرار دارد و شست. البته ضد آب نبودن این تاپرها هم به دلیل استفاده کردن از متریالی همچون پنبه به عنوان فوم درون محافظ است .با این حال محصولات این برند به دلیل استفاده از پنبه در تولید محافظ های تشک خود دوام بسیار بالا و عمر طولانی خواهد داشت.

3. SAATVA

محافظ تشک مارک ستوا

برند ساتوا یکی از برندهای تولید کننده کالای خواب در آمریکا است که تمامی محصولات خود را از مموری فوم و لاتکس تولید می کند و این خود یکی از دلایلی است که آن را جز برندهایی با دوام بسیار بالا قرار دهیم و در بین طرفدارانش بالاترین درجه کیفیت را کسب کرده است. ساتوا برای تولید این پدهای تشک از چندین لایه فوم نازک استفاده کرد است تا علاوه بر محافظت از تشک، از ستون فقرات هم محافظت کند.

این برند تمامی محصولاتش آنتی باکتریال بوده همچنین در محصولاتی که از لاتکس استفاده کرده کاملا گردش هوا در آنها صورت می گیرد.

الاستیک در محافظ تشک این برند هم به کار برده شده است و برای افرادی که زیاد غلت می زنند مناسب است زیرا محافظ بر روی تشک جا به جا نخواهد شد.

4. Tempur-Pedic

محافظ تشک مارک تمپر پدیک

محافظ تشک این برند جز پدهای سفت به حساب می آیند. بنابراین برای تخت هایی که نیاز به حمایت بیشتری دارند یا تشک های فنردار که دارای جهش بیش از حد هستند یا افرادی که وزنی بالای نود کیلوگرم دارند بسیار مناسب است. این برند برای تولید محصولات خود از مموری فوم استفاده می کند. و با کاهش فشاری که از سمت بدن وارد می شود از آسیب به تشک جلوگیری می کند.

همچنین پدهای محافظ این برند به جای اینکه فوراً فرو برود، با شکل بدن شما سازگار می شود، بنابراین ممکن است زمانی که برای اولین بار بر روی آن دراز می کشید بیش از حد سفت باشد، اما به آرامی خود را به شکل بدن شما را تغییر می دهد. به علاوه، محافظ تشک این برند دارای رویه قابل جدا شدن و قابل شستشو در ماشین لباسشویی است.

بهترین برندهای خارجی محافظ تشک بر اساس نرمی و راحتی

1. اتوپیا

محافظ تشک برند Utopia

تاپرهای برند اتوپیا سطح نرمی داشته به دلیل روزنه های ریزی که در بافت این محافظ قرار دارد گردش هوا در آن صورت می گیرد. این برند دمای بدن و محیط را به خود جذب نمی کند بنابراین از تعریق فرد در خواب نیز جلوگیری می کند. تاپر اتوپیا ضد آب نمی باشد اما به راحتی قابل شست و شو در ماشین لباسشویی است. سطح نرم و لطیف این برند باعث شده محبوبیت بسیاری داشته باشد.

معمولا با غلت زدن در خواب ، نظم تخت شما بر هم میریزد اما تاپر اتوپیا به راحتی به تشک چسبیده و با حرکت هنگام خواب، سبب جا به جایی کالای خواب شما نمی شود. این پد تشک دوام ماندگاری بالایی دارد و در اندازه های مختلف عرضه می شود، بنابراین برای هر اتاق و نوع تختی محصول متناسب با آن وجود دارد.

2. PlushBed

محافظ تشک برند PlushBed

این برند در دو سطح مختلف تاپرهای خود را تولید می کند تا برای افراد با وزن های مختلف مناسب باشد و همین دلیلی برای ایجاد محبوبیت در بین خریداران خود شده است. این برند هم نیز محافظ تشک خود را از لاتکس تولید می کند که تهویه هوا در آن صورت می گیرد. همچنین پدهای تشک این برند با کاهش فشار از سمت بدن از ایجاد فرورفتگی بیش از حد در تشک جلوگیری می کند.

سازنده این تاپرها ادعا می کند که در دو سطح نرم و متوسط در حال تولید انواع محافظ تشک برای وزن های مختلف می باشد.

3. Ghost Bed

این برند به دلیل خاصیت درمانی که تاپرهای آن دارند محبوبیت بسیاری در بین افرادی که به برای سلامتی خود ارزش قائل هستند به دست آورده است. محافظ تشک این برند از چندین لایه فوم با تراکم های مختلف تولید می شوند. این تاپرها به گونه ای طراحی می شوند که بدون در نظر گرفتن موقعیتی که در آن فرد به خواب رفته است از قسمت هایی از بدن مثل ستون فقرات پشتیبانی و آنها را در یک راستا قرار می دهند و برای افرادی که با کمر درد و یا در مفاصل از خواب بیدار می شوند مناسب است.

روکش قابل تعویض و قابل شست و شو در ماشین لباسشویی یکی دیگر از مزیت های این برند است. Ghost Bed برای محصولات خود پنج سال ضمانت پس از فروش نیز در نظر گرفته است.

مزایای محافظ تشک خوب

مزایای داشتن تاپر تشک

محافظ تشک همان طور که از نامش پیداست جهت محافظت هر چه بهتر تشک تخت خواب به کار می رود. اما چگونه؟ تاپر یا همان محافظ تشک یک تشک با ضخامت کم است که بر روی تشک اصلی قرار می گیرد. چنانچه این محافظ از مواد باکیفیت مانند لاتکس و مموری فوم ساخته شده باشد که بهترین تکنولوژی های ساخت تشک در صنایع کالای خواب هستند، این محافظ می تواند علاوه بر حفاظت از تشک، به سلامت و بهداشت بستر خواب نیز کمک کند.

محافظ تشک از ورود هرگونه آلودگی، خیس شدن، پارگی به تشک جلوگیری می کند. و همچنین معمولا درون این تشک ها از مموری فوم و یا لاتکس پر شده است که باعث می شود پشتیبانی تشک از کمر و گردن بهتر شود و خوابی آرام و سالم برای او به وجود بیاورد.

مزایای محافظ تشک شامل موارد زیر است:

  • ارتقای طول عمر تشک؛
  • ارتقای راحتی و پشتیبانی بهتر تخت خواب؛
  • عدم ایجاد حساسیت پوستی؛
  • سهولت در نظافت و تمیز نگه داشتن تشک؛
  • محافظ های ضد رطوبت، بهترین انتخاب برای تخت خواب کودکان؛
  • و امکان استفاده از محافظ تشک به عنوان تشک مهمان روی زمین.

جمع بندی

در نهایت چنانچه به فکر بروزرسانی کالای خواب با کمترین هزینه هستید و یا می خواهید برای افزایش طول عمر تشک طبی خود برنامه ریزی کنید، محافظ تشک بهترین گزینه است. محافظ تشک های با کیفیت از نفوذ رطوبت و رشد میکروب ها جلوگیری می کنند و با یک روکش ضد حساسیت که به راحتی قابل جدا شدن و شستشو است، نظافت و بهداشت کالای خواب را تضمین می کنند. با بهترین برند های کالای خواب خارجی می توانید علاوه بر ارتقای کیفیت خواب خود، به سلامت بدن خود نیز کمک کنید.

محافظ تشک با کیفیت با جنس لاتکس طبیعی که خواص ارتوپدی برای پشتیبانی و حمایت بهینه از ستون فقرات و کاهش فشار بدن را می توانید از مجموعه کالای خواب ما در فروشگاه ژرمن کالا خریداری کنید. تمامی تاپر ها از برند های اصلی آلمانی دانلوپیلو می باشند که یکی از پرچمداران در صنعت کالای خواب طبی در محصولاتی مانند تشک طبی، بالش، زیر تشک، محافظ تشک و لحاف می باشد.

دسته بندی مقالات

مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم





For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.