آویز فلزی چسبی مدل فانتزی برند ونکو طرح ماهی مناسب حوله

72,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
4466040100

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت ونکو
  • برند آلمانی
  • جنس استیل ضدزنگ
  • رنگ نقره ای مات
  • بسته ۲ عددی
  • ابعاد ۲٫۸*۳٫۲*۶٫۵ سانتی‌متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آویز فلزی چسبی مدل فانتزی برند ونکو طرح ماهی مناسب حوله”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 100 گرم
مدل

Wall hook Fish

ابعاد

2.8×6.5×3.2 سانتی متر

تعداد

2 عدد

وزن

47 گرم

جنس

استیل

معرفی آویز چسبی fish

آویز Fish محصول برند آلمانی ونکو می باشد. ونکو شرکت معتبر و خوشنام در کشور آلمان است که فعالیتش را از حدود نیم قرن پیش با تولید و طراحی انواع اکسسوری و لوازم خانه آغاز کرده است. در حال حاضر، ونکو با صادارت به ده ها کشور جهان به برندی بین المللی تبدیل شده است. بسته آویز دیواری Fish حاوی دو عدد آویز چسبی کوچک به شکل ماهی است. نام Fish نیز به دلیل استفاده از این شکل بر روی این مدل از آویزهای ونکو گذاشته شده است. این آویزها از استیل ضدزنگ ساخته شده و بنابراین استفاده از آن ها در محیط های مرطوبی چون حمام و سرویس بهداشتی امکان پذیر می باشد. زیرا مشکلاتی چون زنگ زدگی در این آویزهای آلمانی مشاهده نمی شود. رنگ نقره ای مات آویز Fish ظاهری مدرن و شکیل به آن بخشیده است.

این رنگ را می توان با وسایل و اکسسوری های مختلف موجود در محیط هماهنگ کرده و بر زیبایی آن افزود. آویزهای Fish نه تنها یک آویز بلکه یک ابزار دکوراتیو هستند. از دیگر مزیت های این آویز، نصب آسان و سریع آن است. برای نصب این آویز نیازی به سوراخ کردن دیوار یا کاشی و دردسرهای متعاقب آن ندارید. تنها کافی است روکش پشت آن را جدا و آویز را با کمی فشار به محل مورد نظر متصل کنید. از این آویز می توانید برای آویزان کردن وسایل مختلف از جمله حوله، لباس، دستمال و… استفاده کنید. آویزهای فضای بیشتری برای نگهداری از وسایل شخصی شما فراهم کرده و به افزایش نظم محیط کمک می کنند. بسته آویز دو عددی Fish را می توانید با ضمانت اصالت و قیمتی مقرون به صرفه از ژرمن کالا خریداری نمایید.

محصولات منتخب