ادویه ساب شیشه ای لوکس مدل Salz برند متالتکس

ناموجود

برند:

کد کالا:
252814

ویژگی های محصول

  • جنس بدنه از اکرلیک
  • جنس دسته و سر از کروم
  • جنس چرخ از سرامیک
  • ساخت شرکت متالتکس
  • ابعاد ۶٫۳*۱۸*۶٫۳ سانتی متر
  • وزن ۱۸۰ گرم
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ادویه ساب شیشه ای لوکس مدل Salz برند متالتکس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 400 گرم
مدل

Salz

ابعاد

6.3x18x6.3 سانتی متر

مناسب برای

مناسب برای آسیاب کردن نمک،فلفل و سایر ادویه ها برند سوییسی

وزن

180 گرم

معرفی ادویه ساب Salz

ادویه ساب Salz از شیشه های با کیفیت بالا و استوانه ای از جنس اکرلیک ساخته شده است. ادویه ساب های Salz از طراحی مدرن برخوردار بوده و به اندازه کافی شیک و زیبا برای استفاده در آشپزخانه و روی میز هستند!

بر خلاف سایر دستگاه های ادویه ساب، این ادویه ساب دارای مکانیزم آسیاب کردن در بالای خود می باشد. ادویه ساب Salz فاسد کننده نیست و طعم دهنده ها را جذب نمی کند. ادویه ساب Salz توسط شرکت متالتکس ساخته شده است جنس بدنه ادویه ساب از اکرلیک، جنس دسته و سر از کروم و جنس چرخ آن از سرامیک ساخته شده است.

آیا شما از اینکه دائماً مجبور به پرکردن ادویه ساب خود هستید، متنفر نیستید؟

هنگامی که مجبور به پر کردن مجدد هستید، ادویه ساب شیشه ای شفاف به شما اطلاع می دهد که زمان آن فرا رسیده است! سر ادویه ساب به راحتی باز کنید و آن را پر کنید.

ادویه ساب ساخت شرکت متالتکس مناسب برای تخم گشنیز، دانه خردل،فلفل، فلفل سفید، فلفل سیاه ونمک دریایی و… مناسب است. فقط ادویه های خود را خرد کنید تا طراوت آنها آزاد شود. شستشوی این ادویه ساب آسان و راحت است می توانید ادویه ساب را با ماشین ظرفشویی یا با دست بشویید.

اکنون می توانید از ادویه ساب های جدید و پیشرفته سایت ژرمن کالا استفاده کنید. که به شما امکان می دهد مقدار ادویه ها را کنترل کنید. انتخاب ادویه مناسب غذای شما را غنی تر می کند و شما را به سمت یک سبک زندگی شاد و سالم سوق می دهد.

محصولات منتخب