بر چسب کاشی کف طرح مربع زرد برند ونکو

ناموجود

برند:

کد کالا:
4008838341186

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت ونکو
  • برند آلمانی
  • وزن ۱۰۰ گرم
  • ابعاد 15*15 سانتی‌متری
  • جنس از پلاستیک
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بر چسب کاشی کف طرح مربع زرد برند ونکو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 300 گرم
مدل

Yellow

ابعاد

15×15 سانتیمتر

بسته ای

بله

تعداد

10 عدد

سایر توضیحات

ضد آب با قابلیت شست‌وشو امکان جابه‌جایی با حرارت سشوار چاپ دیجیتال با وضوح تصویر بالا دارای 10 قطعه برچسب کاشی

متری

خیر

وزن

100 گرم

جنس

پلاستیک

معرفی بر چسب کاشی زرد ونکو

۱- همیشه کاشی‌های خانه شبیه به آن چیزی نیستند که دوست داریم، چه در سرویس بهداشتی و حمام و چه در آشپزخانه‌. تعویض کاشی ،کار بسیار پرهزینه و پردردسری است و بهتر است به فکر شیوه‌های دیگری برای تغییر ظاهر آنها باشیم. بر چسب های کاشی گزینه خوبی برای ایجاد این تغییر سریع، آسان و ارزان قیمت هستند.

۲- بر چسب های کاشی آلمانی از برند ونکو یکی از همین محصولات است که در بسته ۱۰ عددی ارائه می‌شود. جنس این استیکرهای زیبا از پلاستیک است و به راحتی روی کاشی‌های فضاهای مرطوب مثل حمام می‌چسبند. ابعاد هر کدام از برچسب های کاشی زرد ونکو ۱۵ در ۱۵ سانتی‌متر است. وزن هر برچسب کاشی ۱۰ گرم بوده و به راحتی در محل مورد نظر نصب می شود. بهتر است قبل از خرید از اندازه بودن آن با کاشی‌های خانه‌تان اطمینان حاصل کنید.

۳- بر چسبکاشی آلمانی زرد برند ونکو ضد آب با قابلیت شست و شو هستند. این برچسب‌ها بعد از چسباندن هم می‌توانند از طریق باد گرم سشوار از کاشی‌ها جدا شوند و جای دیگری بچسبند.

۴- برچسب کاشی خارجی زرد مارک ونکو در برابر رطوبت مقاوم هستند از اینرو به راحتی در حمام استفاده می‌شوند. طرح زیبا و رنگ آمیزی جذاب این برچسب‌ها، آنان را برای کودکان بخصوص افرادی که از آب فراری هستند، مناسب می‌کند.

۵- چاپ دیجیتال این برچسب ها با وضوح تصویر بالا زیبایی دوچندانی به فضای مورد استفاده خواهد بخشید.

۶- از طرفی رعایت بهداشت مکان های مرطوب بخصوص حمام و دستشویی و … بسیار با اهمیت می باشد. ممکن است با استفاده از برچسب های غیر مرغوب، امکان پاکیزگی کاشی های جدید وجود نداشته باشد. همچنین حفظ و نگهداری از این برچسب ها به دلیل ضد آب بودنشان به سادگی امکان پذیر است.

محصولات منتخب