جا صابونی سرامیکی سبز مدل sahara برند کلین ولکه آلمانی

270,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
5046625853

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: سرامیک
  • طول: 11 سانتی‌متر
  • رنگ: سبز
  • وزن: 200 گرم
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا صابونی سرامیکی سبز مدل sahara برند کلین ولکه آلمانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Sahara

ابعاد

3x11x11 سانتی متر

رنگ

سبز

سایر توضیحات

قابلیت اتصال به دیوار ندارد قابلیت شستشو دارد

وزن

200 گرم

جنس

سرامیک

معرفی جا صابونی سرامیکی Elegant

جا صابونی یکی از اقلام ست سرویس بهداشتی می باشد که علاوه بر نظم دادن به سرویس بهداشتی به حفظ بهداشت آن نیز کمک می کند. جا صابونی ها توسط برند های مختلفی در طرح و رنگ های گوناگون تولید می شوند یکی از برند های معروف و خوشنام در تولید جا صابونی برند کلین ولکه آلمان می باشد. این شرکت سال ها در تولید محصولات حمام و سرویس بهداشتی فعالیت می کند و سعی کرده تا محصولات خود را با بهترین مواد اولیه و تکنولوژی روز دنیا تولید کند.

جا صابونی مدل Elegant یکی از محصولات این شرکت می باشد این جاصابونی از سرامیک با کیفیت بالا ساخته شده است. این جا صابونی ضد لک و ضد باکتری می باشد و در صورت لزوم می توانید آن را با آب و مواد شوینده ملایم و یا دستمال مرطوب تمیز کنید. ظرف بزرگ جا صابونی به گونه ای طراحی شده است تا هر اندازه صابون روی آن قرار گیرد. جا صابونی آلمانی به دلیل اندازه مناسبی که دارد بهترین انتخاب برای خانه های کوچک می باشد.

این جا صابونی در عین سادگی طراحی منحصر به فردی دارد برامدگی های که در وسط این جاصابونی طراحی شده است مانع لیز خوردن صابون بعد از هر بار استفاده می شود. طراحی زیبا و رنگ سبز جا صابونی خارجی با هر دکوراسیونی مطابقت داشته و فضای سرویس بهداشتی شما را زیبا تر می کند. جا صابونی آلمانی از نوع رومیزی بوده و نیاز به نصب ندارد همچنین وزن سبکی داشته و قابل حمل می باشد. سر باز جا صابونی خارجی مانع از تجموع آب شده و باعث خشک شدن سریع آن می شود. از این جا صابونی می توانید در هتل ها، آپارتمان ها، رستوران ها و… استفاده کنید.

محصولات منتخب