جا صابونی پلاستیکی مدل Orange Easy برند کلین ولکه

270,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
5061488853

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: پلاستیک
  • طول: 12 سانتی‌متر
  • رنگ: نارنجی
  • وزن: 100 گرم
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا صابونی پلاستیکی مدل Orange Easy برند کلین ولکه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Orange Easy

ابعاد

12×3 سانتیمتر

رنگ

نارنجی

سایر توضیحات

ساخت شرکت کلین ولکه قابلیت اتصال به دیوار ندارد قابلیت شستشو دارد برند آلمانی

وزن

100 گرم

جنس

پلاستیک

معرفی جا صابونی Orange Easy

جاصابونی مدل Orange Easy از جنس پلاستیک با کیفیت بالا می باشد این جا صابونی طرح و رنگ نارنجی زیبایی دارد و بهترین انتخاب برای افرادی است که می خواهند ظاهر سرویس بهداشتی خود را مدرن و مجلل کنند. جا صابونی آلمانی یکی از محصولات پر فروش و باکیفیت شرکت کلین ولکه آلمان است این شرکت سال ها در زمینه تولید اکسسوری حمام و سرویس بهداشتی فعالیت داشته و از بهترین مواد در ساخت محصولات خود استفاده می کند.

پلاستیک به کار رفته در تولید جا صابونی خارجی قابل بازیافت می باشد و محیط زیست آسیب نمی رساند و برای سلامتی انسان مضرر نمی باشد و شما می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید. از این جا صابونی می توانید برای نگهداری وسایل مختلف مانند اسکاج استفاده کنید. طراحی منحصر به فرد جا صابونی خارجی استفاده را برای شما آسان می کند در وسط جا صابونی فضاهایی قرار دارد تا باعث عبور آب اضافه صابون بعد از هر بار استفاده شود بنابراین صابون شما ماندگاری بیشتری پیدا کرده و با گذشت زمان ظاهر آن تغییر نمی کند.

این فضا های از جنس استیل ضد زنگ می باشند و در برابر رطوبت مقاوم می باشند. در اطراف جاصابونی لبه های بلندی طراحی شده است که مانع از فتادن صابون بعد از هر بار استفاده شود. در صورت کثیف شدن، جاصابونی را می توانید با آب و مواد شوینده ملایم تمیز کنید. این جا صابونی به دلیل اندازه مناسبی که دارد برای خانه های کوچک که فضای کمی دارند بسیار مناسب است. از جا صابونی آلمانی می توانید در هتل ها، آپارتمان ها، خوابگاه ها، رستوران ها و… نیز استفاده کنید.

محصولات منتخب