جا صابونی پلاستیکی طلایی پلی استایرن مدل Cubo برند اشپیرلا

198,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
1015286

ویژگی های محصول

  • برند: اشپیرلا سوئیس
  • جنس: پلاستیک پلی استایرن
  • طول: 11 سانتی‌متر
  • رنگ: زرد نیمه شفاف-طلایی
  • وزن: 95 گرم
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا صابونی پلاستیکی طلایی پلی استایرن مدل Cubo برند اشپیرلا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

جا صابونی Cubo

ابعاد

11 × 8 × 2 سانتی متر ابعاد بسته بندی : 16 × 8.5 × 2.5 سانتی متر

جنس

ساختار پلی استری

رنگ

شیشه ای زرد

سایر توضیحات

• مناسب برای سرویس بهداشتی و حمام • طراحی مدرن و منحصر به فرد ساخت کشور سوییس

وزن

75 گرم وزن بسته بندی : 95 گرم

معرفی جا صابونی Cubo

جاصابونی Cubo از پلی استایرن درجه یک و باکیفیت ساخته شده است. بدنه مستحکم این جاصابونی در برابر ضربه و افتادن مقاومت زیادی دارد و به راحتی نمی شکند. امری که باعث تمایز این جاصابونی از اکسسوری های ساخته شده از شیشه یا سرامیک می شود. مهمترین وظیفه جاصابونی محافظت از صابون از آلوده و خیس شدن است. این کار با توجه به ارتفاع ۲ سانتی متری جاصابونی خارجی Cubo به خوبی انجام می شود. صابون شما با قرار گرفتن بر روی این جاصابونی زیبا از رطوبت و آلودگی ها مصون می ماند.

روی سطح رویی این جاصابونی برآمدگی های مکعبی شکلی وجود دارد که باعث ایجاد فاصله بین صابون و کف جاصابونی می شود. این فاصله به خشک شدن سریع تر صابون کمک می کند. لبه های مرتفع اطراف این جاصابونی خارجی نیز مانع از سرخوردن و افتادن صابون می شود. علاوه بر عملکرد اصلی جاصابونی، به دلیل نقشی که این اکسسوری در ظاهر محیط دارد باید از ظاهر و طرح مناسبی برخوردار باشد. رنگ زرد جاصابونی خارجی Cubo نگاه هر بیننده ای را در لحظه اول به خود جلب می کند.

رنگی زیبا که تطابق آن با سایر اکسسوری های سرویس بهداشتی می تواند به زیباتر شدن این فضا کمک کند. از این جاصابونی می توان علاوه بر سرویس بهداشتی در حمام یا آشپزخانه نیز استفاده نمود. سطح مقطع آن ۱۱ در ۸ سانتی متر و به شکل مستطیل می باشد. بنابراین برای نگهداری از اکثر صابون ها قابل استفاده می باشد. برای استفاده از این اکسسوری زیبا نیازی به سوراخ کردن دیوار و نصب آن ندارید کافیست آن را در کنار روشویی، روی قفسه حمام و یا در کنار سینک قرار دهید.

محصولات منتخب