جا مایع پلاستیکی دیواری مدل futura فانتزی برند ونکو

253,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
8712856010

ویژگی های محصول

  • برند: ونکو آلمان
  • جنس: پلاستیک
  • ارتفاع: 15 سانتی‌متری
  • گنجایش و ظرفیت: 200 میلی‌لیتر
  • وزن: 200 گرم
  • رنگ: سفید
  • قابلیت نصب دیواری و شاخص نمایش میزان مایع
  • مناسب برای دستشویی و روی سینک ظرفشویی
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا مایع پلاستیکی دیواری مدل futura فانتزی برند ونکو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

futura

سایر توضیحات

مجهز به یک شاخص سطح مایع مخزن مایع ساده برای شارژ با یک درب متحرک نصب آسان به دو صورتش هست هم چسبی هم رول پلاک

گنجایش

200 میلی لیتر

وزن

200 گرم

جنس

پلاستیک

معرفی جا مایع دیواری futura

جامایع دستشویی یا ظرفشویی futura از اکسسوری های کاربردی و بسیار خوش ساخت بازار است. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این جامایع دستشویی خارجی قابلیت اتصال دوگانه آن است. می توان این جامایعی را توسط پیچ و رول پلاک به دیوار متصل نمود اما اگر تمایلی به سوراخ کردن دیوار یا کاشی برای نصب اکسسوری ها را ندارید، این جامایعی به صورت چسبی نیز به دیوار متصل می شود. این قابلیت، آزادی عمل شما برای نصب و استفاده از این جامایع دستشویی خارجی را افزایش می دهد.

از این جامایعی نه تنها برای نگهداری از مایع دستشویی بلکه برای مایع ظرفشویی و استفاده در آشپزخانه نیز مناسب می باشد. جامایعی futura انتخابی ایده آل برای افرادی است که در کنار روشویی یا سینک خود فضای کافی برای نگهداری از اکسسوری هایی چون جامایعی را ندارند. با نصب این جامایعی بر روی دیوار در فضا و زمان خود صرفه جویی خواهید کرد. جامایعی futura در هر بار استفاده، مقدار مناسبی از مایع درون مخزن خود را خارج ساخته و موجب استفاده بهینه از شوینده ها می شود.

مخزن این جامایعی گنجایشی برابر با 200 میلی لیتر دارد و می تواند به خوبی پاسخگوی نیاز شما باشد. به دلیل وجود درب متحرک، پر و خالی کردن مخزن این جامایعی بسیار آسان و سریع انجام می شود. این جامایعی دارای شاخصی برای تعیین سطح مایع شوینده درون آن نیز می باشد. ظاهر زیبای این جامایعی علاوه بر آن که باعث زیبایی بیشتر فضا می شود به سهولت نیز با محیط ها و چیدمان های مختلف ست می شود. ژرمن کالا این جامایعی نصبی را با قیمتی ارزان و مقرون به صرفه همراه با ضمانت اصالت و کیفیت در اختیار شما خریداران ایرانی قرار داده است.

محصولات منتخب