جا مسواکی سرامیکی آبی مدل Marine برند ونکو آلمان

270,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
21058100

ویژگی های محصول

  • برند: ونکو آلمان
  • جنس: سرامیک
  • ابعاد: 7*7*11 سانتی‌متری
  • وزن: 255 گرم
  • رنگ: آبی
  • ارگانایزر شیک برای مسواک و خمیر دندان
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا مسواکی سرامیکی آبی مدل Marine برند ونکو آلمان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

جا مسواکی Marine Blau

ابعاد

7x7x11 سانتیمتر

رنگ

آبی با خط های سفید

سایر توضیحات

مناسب برای سرویس بهداشتی مناسب برای مسواک به همراه خمیردندان

وزن

255 گرم

جنس

سرامیک

معرفی جا مسواکی Marine Blau

مسواک یک وسیله ضروری و کاربردی برای هر خانه ای است و به دلیل قرار داشتن در فضای مرطوب سرویس بهداشتی باید در نگهداری آن دقت داشته باشیم تا از انتقال بیماری به دهان و دندان خود جلوگیری کنیم. جا مسواکی یکی از وسایلی است که مانع تماس مسواک با سایر سطوح سرویس بهداشتی شده و مانع از کثیف شدن آن می شود. جامسواکی از نظر طرح و رنگ انواع مختلفی دارد. که می توانید مطابق با سلیقه خود یکی را انتخاب کرده و خریداری کنید. اگر علاوه بر طرح و رنگ زیبا، کیفیت جامسواکی نیز برای شما اهمیت دارد. ما به شما جا مسواکی آلمانی مدل Marine Blau را پیشنهاد می کنیم.

جا مسواکی آلمانی تولید شرکت ونکو و از جنس سرامیک با کیفیت بالا می باشد که در مقابل کپک، لکه و باکتری مقاوم است. شستشوی این جامسواکی آسان بوده، می توانید برای شستشوی جا مسواکی آلمانی آن را با آب و مواد شوینده ملایم و یا با دستمال مرطوب تمیز کنید. ابعاد جا مسواکی آلمانی مناسب می باشد و فضای کمی را در سرویس بهداشتی شما اشغال می کند. وزن سبک آن باعث می شود تا در صورت لزوم جا مسواکی را به راحتی جا به جا کنید. لبه های جا مسواکی خارجی به گونه ای طراحی شده است تا مانع افتادن مسواک شود. از این جا مسواکی خارجی می توانید برای نگهداری وسایل دیگر مانند خمیر دندان نیز استفاده کنید و یا آن در فضاهایی مانند آشپزخانه قرار دهید.

محصولات منتخب