جا مسواکی گرد پلاستیکی مدل Nature سفید کلین ولکه آلمان

ناموجود

برند:

کد کالا:
202852

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: پلاستیک
  • ابعاد: 8.5*8.5*10 سانتی‌متری طرح کره ای
  • وزن: 235 گرم
  • رنگ: سفید
  • ارگانایزر شیک برای مسواک و خمیر دندان
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا مسواکی گرد پلاستیکی مدل Nature سفید کلین ولکه آلمان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Nature

ابعاد

10×8.5×8.5 سانتی متر

رنگ

سفید

سایر توضیحات

مناسب برای سرویس بهداشتی مناسب برای مسواک به همراه خمیردندان

وزن

235 گرم

جنس

پلاستیک

معرفی جا مسواکی Nature

مسواک زدن به ما در سالم نگه داشتن دهان و دندان کمک می کند این کار باعث افزایش عمر دندان می شود. بنابراین نگهداری مسواک از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. یکی از وسایلی که به ما در تمیز ماندن مسواک کمک می کند جا مسواکی است که از کثیف شدن مسواک و انتقال میکروب به دهان و دندان ما جلوگیری می کند. جا مسواکی مدل Nature تولید شرکت کلین ولکه می باشد کلین ولکه یکی از شرکت های خوشنام و معروف در زمینه تولید محصولات حمام و سرویس بهداشتی می باشد.

جنس این جامسواکی از پلاستیک با کیفیت است که برخلاف نمونه های سرامیکی و فلزی ماندگاری بالایی داشته و با گذشت زمان تغییر شکل نمی دهد. همچنن جا مسواکی آلمانی در مقابل زنگ زدگی و ضربه مقاوم بوده و استحام بالایی دارد. این جامسواکی به دلیل اندازه مناسبی که دارد فضای کمی را اشغال می کند و بهترین انتخاب برای خانه های کوچک است.

جا مسواکی خارجی دهانه بزرگی داشته و به شما این امکان را می دهد تا علاوه بر مسواک، خمیر دندان را نیز در آن قرار دهید. جامسواکی آلمانی به خوبی و بدون لغزش روی سطح سرویس بهداشتی و رو شویی قرار می گیرد. ارتفاع بلند جامسواکی خارجی مانع از افتادن آن روی زمین می شود. این جا مسواکی ضد لکه و آنتی باکتریال می باشد همچنین در صورت کثیف شدن به راحتی با آب و مواد شوینده ملایم و یا با دستمال مرطوب تمیز می شود. طرح و رنگ سفید آن را می توانید با دیگر اکسسوری های حمام و سرویس بهداشتی ست کنید. جا مسواکی خارجی برای استفاده در هتل ها، خوابگاه ها، آپارتمان ها و… بسیار مناسب است.

محصولات منتخب