رنده نقره ای پلاستیکی برند متالتکس سوئیس

ناموجود

برند:

کد کالا:
1946074

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت متالتکس
  • برند سوئیسی
  • وزن ۱۳۰ گرم
  • جنس پلاستیک
  • ابعاد ۱۰*۶*۲۱٫۵ سانتی‌متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رنده نقره ای پلاستیکی برند متالتکس سوئیس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 850 گرم
مدل

چندضلعی

ابعاد

10x6x21.5 سانتی متر

رنگ

نقره ای

سایر مشخصات

کیفیت ساخت بسیار عالی ساخت شرکت متالتکس برند سوئیسی

وزن

130 گرم

جنس

استیل ضد زنگ, جنس دسته: پلاستیک

معری رنده پلاستیکی متالتکس

رنده متالتکس یک ابزار ساده و ضروری برای هر خانه ای می باشد همه ما به یک رنده برای تهیه غذا نیاز داریم. رنده متالتکس وسیله ای ایده آل برای آشپزها و سر آشپزها و کسانی است که دوست دارند میزبان باشند. این رنده از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده و ماندگاری بالایی دارد و می توانید سال ها بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنید. شرکت متالتکس سال ها در زمینه تولید اکسسوری آشپزخانه فعالیت دارد این شرکت رنده های خود را از بهترین مواد و در طرح های متنوع ای تولید می کند. رنده متالتکس به صورت چند ضلعی طراحی شده است طرح هر قسمت متفاوت بوده و می توانید متناسب با نیاز خود از آن استفاده کنید. دسته این رنده سوئیسی از جنس پلاستیک با کیفیت بالا می باشد. دسته رنده خارجی به صورت ارگونومیک طراحی شده و بدون هیچ لغزشی در دست قرار می گیرد.

از این ابزار چند منظوره می توانید برای خرد کردن سریع و آسان میوه ها، هویج، سیب زمینی و… استفاده کنید. تیغه های این رنده به خوبی مواد غذایی شما را خرد کرده و از استحکام و کیفیت بالایی برخوردار است. این تیغه ها در اثر استفاده زیاد کند نمی شود. کف رنده به خوبی روی سطح کار قرار گرفته و به آن آسیب نمی رساند. رنده سوئیسی وزن سبکی دارد و می توانید به راحتی هنگام آشپزی آن را جا به جا کنید. ابعاد رنده خارجی مناسب می باشد و فضای کمی را اشغال می کند. شستشوی این رنده آسان است فقط کافیه آن را با آب و مواد شوینده ملایم تمیز کنید و یا می توانید آن را در ماشین ظرفشویی قرار دهید.

محصولات منتخب