فرچه توالت سرامیکی سبز مدل mila ساده برند کلین ولکه

ناموجود

برند:

کد کالا:
8401683856

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: سرامیکی
  • ارتفاع: 40 سانتی‌متری
  • رنگ: سبز
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرچه توالت سرامیکی سبز مدل mila ساده برند کلین ولکه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

mila

ابعاد

10x10x40سانتی متر

رنگ

سبز

سایر مشخصات

مناسب برای تمیز کردن سرویس بهداشتی دارای پایه و دسته ساخت شرکت کلین ولکه آلمان

وزن

984 گرم

معرفی فرچه توالت mila

اگر هر بار شستشوی سرویس بهداشتی از شما وقت و انرژی زیادی می گیرد، احتمالا از ابزار مناسبی برای این کار استفاده نمی کند. فرچه توالت موثرترین ابزار نظافتی سرویس بهداشتی است. ابزاری که در ترکیب با یک ماده شوینده مناسب می تواند به طور موثر سرویس بهداشتی را از آلودگی ها پاک کند. کیفیت و طراحی مناسب و استاندارد این ابزار می تواند شستشوی سرویس بهداشتی را به کاری آسان و سریع تبدیل کند. فرچه توالت Mila محصول برند آلمانی کلین ولکه یکی از خوش ساخت ترین فرچه های بازار است.

محصولات این برند خوشنام همان کیفیتی را دارا هستند که از محصولات آلمانی انتظار می رود. این فرچه توالت خارجی دارای برسی با الیاف متراکم و کروی شکل است. پوشش ۳۶۰ درجه ای این الیاف امکان تمیز کردن سطوح خارج از دسترس سرویس بهداشتی را نیز فراهم می کنند. این برس بدون آن که خط و خراشی روی سطح ایجاد کند، تمام آلودگی و جرم ها را با کمترین فشار از روی سطح جدا می کند. کلین ولکه برای این برس دسته ای فلزی تعبیه کرده که دارای طولی مناسب است.

این دسته نه آن قدر بلند است که کار با آن دشوار باشد و نیاز به اعمال فشار زیاد برای تمیز کردن سطوح باشد و نه آن قدر کوتاه که دست ها آلوده شوند. پایه نگهدارنده این فرچه توالت آلمانی از سرامیک بسیار مرغوب ساخته شده است. این پایه سبز رنگ و دارای نقاطی مقعر روی سطح است. طراحی و رنگ زیبایی که کلین ولکه برای این مدل از فرچه توالت های خود برگزیده است، زیبایی و ظاهری خاص به آن بخشیده است. این فرچه توالت نه تنها ابزاری کارامد برای تمیز کردن سرویس بهداشتی است بلکه می تواند ظاهر و نمای این محیط را متحول کند. فرچه توالت Mila انتخابی ایده آل برای زیبا پسندان است.

محصولات منتخب