فرچه دستشویی سرامیکی Atlanta Champagane برند اشپیرلا سوئیسی

430,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
1005386

ویژگی های محصول

  • برند: اشپیرلا سوئیس
  • جنس: سرامیکی
  • ارتفاع: 39 سانتی‌متری
  • رنگ: کرمی
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرچه دستشویی سرامیکی Atlanta Champagane برند اشپیرلا سوئیسی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Atlanta Champagane

ابعاد

39×11.5×11.5 سانتی متر

رنگ

کرم

سایر توضیحات

مناسب برای سرویس بهداشتی فرچه قابل تعویض ساخت کشور سوییس از شرکت spirella

وزن

810 گرم

جنس

سرامیک

معرفی فرچه توالت Atlanta Champagane سوئیسی

برس توالت Atlanta Champagane یک ابزار زیبا در عین حال کاربردی برای سرویس بهداشتی شما است. این برس توالت سوئیسی شامل برس توالت و یک نگهدارنده فرچه بوده که به شما کمک می کند تا سطح سرویس بهداشتی خود را تمیز و خشک نگه دارید. همچنین نگهدارنده فرچه توالت از جنس سرامیک با طراحی مدرن و زیبا ساخته شده است، که ظاهر سرویس بهداشتی شما را زیبا می کند.

الیاف سر فرچه توالت سوئیسی اشپیرلا از جنس پلاستیک به گونه ای طراحی و ساخته شده است که سرسخت ترین لکه ها را از سطح سرویس بهداشتی به راحتی پاک می کند، بعلاوه سر مخروط شکل فرچه توالت شوی سوئیسی به تمیز کردن زیر لبه کاسه توالت شما کمک می کند. الیاف ضخیم این برس توالت شوی سوئیسی به سطح سرویس بهداشتی شما آسیب نمی رساند.

فرچه دستشویی Atlanta Champagane دارای یک دسته با طراحی ارگونومیک بوده که برای راحتی کار و استفاده طراحی شده است. دسته آن از استیل ضد زنگ ساخته شده که درمقابل زنگ زدگی مقاوم و با دوام است. این فرچه دستشویی بهدلیل اندازه مناسبی که دارد بهترین انتخاب برای سرویس بهداشتی های کوچک است که فضای کمی دارند. همچنین برای سرویس بهداشتی هتل ها، رستوران ها، آپارتمان ها و… مناسب است.

محصولات منتخب