فرچه دستشویی سرامیکی مدل Green برند کلین ولکه سبز با طرح گرد

474,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
5072625856

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: سرامیکی
  • ارتفاع: 39 سانتی‌متری
  • رنگ: سبز طرح دار
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرچه دستشویی سرامیکی مدل Green برند کلین ولکه سبز با طرح گرد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Green

ابعاد

13x8x39 سانتی متر

رنگ

سبز

سایر مشخصات

مناسب برای تمیز کردن دستشویی پایه دارد دسته دارد ساخت شرکت کلین ولکه برند آلمانی

وزن

605 گرم

جنس

سرامیک

معرفی فرچه توالت سرامیک Green

برس و نگهدارنده فرچه توالت آلمانی مدل Green به گونه ای طراحی شده است که سطح سرویس بهداشتی شما را تمیز و خشک نگه می دارد. این برس توالت ساخت شرکت کلین ولکه می باشد این شرکت در ساخت محصولات خود از مرغوب ترین و بهترین مواد با تکنولوژی روز دنیا استفاده می کند. الیاف نرم فرچه توالت آلمانی به خوبی در جداره ها و قسمت های زیرین کاسه توالت نفوذ کرده و سطح آن را تمیز می کند.

برای جلوگیری از کثیف شدن سطح سرویس بهداشتی حتما برس توالت را بعد از استفاده در نگهدارنده فرچه قرار دهید. رنگ و طراحی منحصر به فرد برس توالت آلمانی با هر دکوراسیونی مطابقت داشته می توانید آن را با اکسسوری های خود ست کنید. این فرچه توالت جلوه ای زیبا و مدرن به سرویس بهداشتی شما می دهد. الیاف متراکم فرچه توالت شوی آلمانی از جنس پلاستیک با کیفیت بالا ساخته شده و لکه های سرسخت سرویس بهداشتی شما را به راحتی از بین می برد.

همچنین دسته برس توالت شوی آلمانی از جنس استیل ضد زنگ می باشد. اندازه دسته بلند بوده و مانع از کثیف شدن دست شما هنگام کار می شود. فرچه توالت آلمانی تمیز کردن را برای شما آسان و در وقت شما صرفه جویی می کند. برس توالت خارجی مدل Green از جنس سرامیک با کیفیت و استحکام بالا ساخته شده است که در مقابل باکتری یا کپک مقاوم بوده و لک نمی شود. همچنین به راحتی با آب و مواد شوینده ملایم تمیز می شود.

محصولات منتخب