پرده حمام سایز 180.240 سانتی‌متری مدل kito برند کلین ولکه قرمز ساده

600,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
4937462352

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمانی
  • جنس: پلی استر ضد آب و ضد باکتری
  • ابعاد: 180 در 240 سانتی‌متری
  • دارای ۱۲ عدد جای گیره پرده
  • قابل شستشو
  • قابلیت جمع شدن افقی
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پرده حمام سایز 180.240 سانتی‌متری مدل kito برند کلین ولکه قرمز ساده”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

240*180 kito

ابعاد

240×180 سانتیمتر

جای گیره

دارای 12 عدد جای گیره

رنگ

قرمز

سایر مشخصات

شستشوی آسان ساخت کشور آلمان آنتی باکتریال و ضد آب با دوام، تهیه شده از مواد با کیفیت بالا قابل شستشو در دمای 40 درجه سانتیگراد

شکل

مستطیل

طرح

طرح دار

وزن

399 گرم

جنس

پلاستیک (پلی استر)

معرفی پرده حمام مدل kito

پرده حمام وسیله ای ساده و کاربردی برای جدا کردن فضای سرویس بهداشتی و حمام می باشد. برای استفاده در خانه های کوچک که حمام و سرویس بهداشتی در یک اتاق قرار دارد مناسب است. پرده علاوه بر اینکه کاربردی است جنبه تزئینی نیز دارد و شما می توانید از پرده حمام برای پوشاندن وان و دوش حمام منزل استفاده نمایید پرده حمام مدل kito یکی از محصولات شرکت کلین ولکه آلمان می باشد. این پرده در ابعاد متنوع ای تولید شده می توانید متناسب با نیاز خود یکی را خریداری کنید.

پرده حمام آلمانی از جنس پلاستیک ( پلی استر ) با کیفیت بالا ساخته شده است مواد پلاستیکی به کار رفته در این پرده ضد آب بوده و رطوبت تمی تواند حالت و رنگ پرده را تغییر دهد. مواد به کار رفته در این محصول کاملا استاندارد و بهداشتی است و با طبیعت سازگار می باشد. این پرده به راحتی تمیز می شود و ضخامت و مقاومت بالایی دارد و دمای ۴۰ درجه سانتیگراد را به خوبی تحمل می کند. برای شستشو می توانید پرده حمام آلمانی را با دست و یا ماشین لباسشویی هرماه یک بار برای از بین بردن میکروب و باکتری های موجود روی آن تمیز کنید.

نصب این نوع پرده بسیار آسان است روی پرده حمام خارجی ۱۲ عدد جای گیره طراحی شده است و شما می توانید با میله و گیره پرده حمام که خود جلوه ی بهتری به پرده می دهد آن را بر دیواره ی حمام آویزان و نصب نمایید. پرده حمام آلمانی وزن سبک و مناسبی دارد که جا به جای در هنگام نصب و شستشو را برای شما آسان می کند. ابعاد و اندازه این پرده حمام برای انواع وان و دوش مناسب می باشد و از آن می توانید در حمام سالن های ورزشی، خانه ها، خوابگاه ها و… استفاده کنید.

محصولات منتخب