راهنمای خرید پادری

راهنمای خرید پادری

انتخاب یک پادری مناسب از جهات مختلف بسیار مهم و ضروی است. پادری جز اولین مواردی است که در هنگام ورود به خانه، نگاه‌ها را به خود جذب می‌کند. وقتی می‌خواهید به یک منزل وارد شوید ناخودآگاه پادری آن جا به چشم می‌آید. این مهم نیز به دلیل نگاه به پایین برای اطمینان از صحیح درآوردن کفش‌ها می‌باشد. اما این تنها اولین دلیل از چندین، برای خرید یک پادری مناسب است. شما نیز اگر برای منزل خود قصد تهیه پادری دارید بهتر است ابتدا این راهنمای خرید پادری را از مجله ژرمن کالا را تا انتها به دقت مطالعه نمایید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. تنوع بالای این محصول در بازار، می‌تواند گیج کننده بشد. پس قبل از خرید پادری حتما این نکات را مد نظر داشته باشید تا بتوانید بهترین نوع را برای لوازم دکوراتیو خود تهیه کنید.

چرا انتخاب پادری ضروری است؟

همانطور که در مقدمه گفتیم پادری اولین چیزی است که در ورود به منزل دیده می‌شود. وجود یک پادری مناسب و زیبا در همان ابتدا می‌تواند ذهن را به یک قضاوت زود هنگام از زیبایی و تمیزی ترغیب کند. اما اولا که پادری فقط برای ورودی منزل نیست، دوم اینکه این محصول به جز زیبایی خواص گوناگون دیگری نیز دارد. پس دلایل دیگری نیز باید برای اهمیت انتخاب پادری در لوازم خانه و آشپزخانه یا لوازم اتاق خواب وجود داشته باشد.

یکی از دلیل ها، فایده پادری در کاهش سر و صدا از کف است. برخورد پا با کف منزل به ارتعاش و صدا می‌انجامد. پادری بنابر جنس خود می‌تواند تا حد زیادی از این مشکل جلوگیری نماید. مخصوصا در منازل امروزی که ضخامت سقف و دیواره ها به دلایل مختلف کمتر و کمتر می‌شود.

یک پادری شیک کنار روشویی

از طرف دیگر پادری در جلوی درب ورودی می‌تواند بخش زیادی از غبار و آلودگی را جذب کند. یک پای آلوده همه خانه را کثیف خواهد کرد. اما برای جلوگیری از این اتفاق یک پادری برای شما فداکاری خواهد نمود. غبارهای رودی از زیر درب منزل نیز توسط پادری جذب می‌شوند.

پادری‌ها در حفظ نظم و زیبایی دکوراسیون نیز تاثیر بسزایی دارند. توسط انواع پادری می‌توانید هر بخش از منزل مانند اتاق خواب، اتاق کودک، سرویس بهداشتی و حمام را مشخص کنید. هر کدام از این مناطق با طرح دلخواه شما زیباتر می‌شوند.

انتخاب پادری برای کجا مناسب است؟

اولین و مهم ترین سوالی که باید از خود بپرسید این است که پادری شما قرار است کجای منزل قرار بگیرد؟ جلوی منزل، دب ورودی، درب آشپزخانه، حمام یا سرویس بهداشتی و یا حتی اتاق خواب هر کدام پادری مختص به خود را نیاز دارند. این تفاوت بین پادری‌ها نه تنها بر اساس طرح بلکه براساس جنس نیز بنابر جای قرارگیری به وجود می‌آید.

برای مثال پادری آشپزخانه باید قابلیت بالایی در شسششو داشته باشد در صورتی که پادری ورودی و درب اتاق خواب از جنس الیاف نرم تری انتخاب می‌شود. در نظر بگیرید جنس پلاستیکی پادری برای قبل از درب سرویس بهداشتی یا حمام به جهت مقاومت در برابر رطوبت مفیدتر است.

انواع پادری برای حمام و سرویس بهداشتی

انتخاب پادری براساس رنگ

سوال مهم بعدی که باید از خود بپرسید ین است که چه رنگی بخرید؟ جواب این پرسش بسیار به سوال قبلی بستگی دارد. در کنار مورد استفاده پادری، دیزاین و طراحی منزل نیز در این بخش بسیار تاثیر گذار خواهد بود. پادری در انواع خانه ها برای منظور های مختلفی استفاده می شود. برخی پادری ها را در راهرو منزل و پشت در می گذارند که در هنگام تعویض کفش پا بر روی زمین قرار نگیرد و به همراه آن آلودگی به پاها نرسد. برخی نیز پادری را در داخل خانه و جلوی درب ورودی قرار می دهند که در این صورت برای کسانی که با کفش داخل خانه می آیند مناسب تر می باشد. در این شرایط پادری طرح چمن یا انواع پادری شطرنجی انتخاب بهتری است.

برای انتخاب پادری باید دقت کنید از جنس های مقاوم و چرک تاب استفاده کنید، رنگ هایی که کثیفی ها را کمتر نشان می دهند مانند فیلی، نخودی یا قهوه‌ای و یا پادری صورتی، بهترین انتخابات رنگی برای پادری های درب ورودی می باشند. پادری راه راه می تواند طرح های شیکی در این مورد باشد.

از طرف دیگر برای یک خانه با طراحی سنتی نباید از نقش‌های مدرن یا تک رنگ خنثی استفاده کنید. تم رنگی منزل خود را بشناسید تا بتوانید بهترین گزینه را در زمان انتخاب پادری داشته باشید. در این شرایط پادری طرح گلیم یا پادری طرح فرش نمونه زیباتری است.

طرح خود را انتخاب نمایید

با گسترش ماشین آلات تولیدی و علوم مهندسی دیگر کمتر طرحی درمورد پادری وجود دارد که نتوانید پیدا و خریداری نمایید. اما برای انتخاب طح پادری باید به مورد استفاده و جای قرار گیری آن توجه کنید.از طرفی باید بدانید طرح‌های بیضی شکل یا با لبه گرد برای منازل سنتی، گرم و صمیمانه از دیگر طرح‌ها مناسب تر می‌باشند.

در این مطلب نکات مهمی را برای انتخاب پادری برای شما بیان کردیم. شما چه موارد دیگری را می‌شناسید؟ برای انتخاب، مقایسه و خرید پادری می‌توانید به وب سایت ژرمن کالا مراجعه نمایید.

 

مقالات پیشنهادی ما

نقش پادری در دکوراسیون منزل

نقش پادری در دکوراسیون منزل

بیشتر ما برای طراحی و دکور خانه، معمولا به سراغ پرده، کوسن، مبلمان، نورپردازی و… می رویم. اما آیا تا به حال به تغییر دکور منزلتان با استفاده از پادری ها فکر کرده اید؟ ممکن است فکر کنید که پادری ها فقط برای تمیز کردن پاها قبل از ورود به خانه قابل استفاده هستند. اما در واقع اولین چیزی که هر فردی در هنگام ورود به خانه شما با آن مواجه می شود، پادری است. پادری ها عضو مهمی از لوازم خانه و آشپزخانه هر منزلی هستند و می توانند علاوه بر کارکرد اصلیشان به عنوان لوازم دکوراتیو برای خلاق ظاهری جذاب در دکوراسیون منزل نقش آفرینی کنند.

ادامه مطلب

 

معرفی انواع پادری

انواع پادری

پادری از جمله لوازمی است که حداقل تعدادی از آنها در هر خانه‌ای پیدا می‌شود. پادری می‌تواند یک شیء خیلی لوکس باشد و یا یک وسیله ساده و کاربردی که تاثیر بسیار زیادی در زیبایی و حتی ایمنی خانه دارد. پادری‌ها می‌توانند بر اساس جنس، رنگ و قیمت متنوع باشند. در این مقاله ژرمن کالا به بررسی انواع پادری و ضرورت وجود آن در منزل پرداخته است. در این مطلب همچنین نکات مهمی درباره خرید پادری را آموزش خواهید دید.

ادامه مطلب

برچسب ها

دسته بندی مقالات

مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم





For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.