خانه » مجله اینترنتی » معرفی محصولات دکوراتیو » نقش پادری در دکوراسیون منزل

نقش پادری در دکوراسیون منزل

نقش پادری در دکوراسیون منزل

بیشتر ما برای طراحی و دکور خانه، معمولا به سراغ پرده، کوسن، مبلمان، نورپردازی و… می رویم. اما آیا تا به حال به تغییر دکور منزلتان با استفاده از پادری ها فکر کرده اید؟ ممکن است فکر کنید که پادری ها فقط برای تمیز کردن پاها قبل از ورود به خانه قابل استفاده هستند. اما در واقع اولین چیزی که هر فردی در هنگام ورود به خانه شما با آن مواجه می شود، پادری است. پادری ها عضو مهمی از لوازم خانه و آشپزخانه هر منزلی هستند و می توانند علاوه بر کارکرد اصلیشان به عنوان لوازم دکوراتیو برای خلاق ظاهری جذاب در دکوراسیون منزل نقش آفرینی کنند.

انواع پادری

نکات زیر به شما در دکور منزلتان با استفاده از پادری کمک می کند:

نقش پادری در مکان های مختلف منزل

ابتدا باید به مکانی که قرار است پادری را در آن جا قرار دهید، توجه کنید. اگر قرار است پادری خارج از منزل استفاده شود، پادری های پلاستیکی و الیاف مناسبترند. علاوه بر محیط بیرون از خانه، این نوع پادری ها برای حمام و سرویس بهداشتی نیز قابل استفاده هستند. در این مورد پادری های بسیار با کیفیت پلی اکریلیک برند آلمانی کلین ولکه انتخابی ایده آل خواهد بود. پادری های کلین ولکه بسیار بادوام و مقاوم در برابر لکه بوده و به آسانی تمیز می شوند. برای داخل منزل و اتاق ها، پادری های پنبه ای مناسب هستند. پیشنهاد ما به شما در این مورد پادری های پنبه ای کلین ولکه مدلvickie grey برای درب ورودی و یا مدل Lujo برای اتاق خواب است. این پادری ها ۱۰۰% از پنبه ساخته شده و از بافتی نرم و لطیف برخوردارند.

پادری ها را با دکوراسیون خانه هماهنگ کنید

به دنبال پادری هایی باشید که با دیگر وسایل منزل تان هماهنگ باشند. برای مثال اگر دیوارها به رنگ روشن ملایم هستند، می توانید از پادری با همان رنگ اما پررنگ تر استفاده کنید. با توجه به تنوع رنگی بی نظیر پادری های کلین ولکه، امکان هماهنگی آن ها با هر نوع دکوراسیونی امکان پذیر است.

پادری حمام multicolour

نقش پادری های متناسب مراسمات در منزل

پادری را متناسب با مناسبتها مختلف تغییر دهید. ما معمولا در مناسبات و جشن های مختلف دکوراسیون خانه را تغییر می دهیم. چرا پادری ها را تغییر ندهیم؟ می توان به مناسبت نوروز، شب یلدا و یا فصول مختلف، پادری مناسب با آن مناسبت را استفاده کرد. به عنوان مثال پادری مدل Idyll کلین ولکه انتخابی مناسب برای فصل پاییز است.

نقش پادری های طرح دار در دکوراسیون منزل

به سراغ پادری های طرح دار هم بروید. امروزه علاوه بر پادری های ساده و تک رنگ، پادری های زیادی در طرح ها و رنگ های مختلف در بازار وجود دارد. رنگ بندی این پادری های طرح دار را می توان با اجزای مختلف وسایل خانه به سادگی هماهنگ کرد. برای مثال رنگ های مختلف پادری multicolour کلین ولکه را می توان به آسانی با سایر وسایلی که در اطراف آن قرار دارد هماهنگ کرد.

نمونه های پادری طرح دار ما:

پادری طرح چمن

طول عمر بالا، کیفیت بی نظیر، سطح زیرین ضد لغزش و تنوع طرح و رنگ پادری های برند آلمانی کلین ولکه و نمونه های پادری ترک همواره مورد توجه مصرف کنندگان زیادی در سراسر جهان بوده است. تمرکز اصلی این شرکت بر تولید اکسسوری های حمام و سرویس بهداشتی، پرده حمام، پادری و… است. اکنون که بیش از ۵۰ سال از شروع فعالیت کلین ولکه می گذرد، این شرکت به پیشروترین برند در میان کشورهای آلمانی زبان و معتبر در اروپا تبدیل شده است.

محصولات این شرکت در بین بیش از ۵۰۰۰ توزیع کننده در ۴۰ کشور مختلف توزیع می شود. در ایران محصولات این شرکت آلمانی را می توانید از فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا خریداری نمایید. ژرمن کالا توانسته با واردات مستقیم و بی واسطه محصولات اروپایی، انواع مختلفی از کالاهای خانه و آشپزخانه را با قیمتی بسیار مناسب و استثنائی عرضه کند.

 

مقالات پیشنهادی ما

راهنمای خرید پادری

راهنمای خرید پادری

انتخاب یک پادری مناسب از جهات مختلف بسیار مهم و ضروی است. پادری جز اولین مواردی است که در هنگام ورود به خانه، نگاه‌ها را به خود جذب می‌کند. وقتی می‌خواهید به یک منزل وارد شوید ناخودآگاه پادری آن جا به چشم می‌آید. این مهم نیز به دلیل نگاه به پایین برای اطمینان از صحیح درآوردن کفش‌ها می‌باشد. اما این تنها اولین دلیل از چندین، برای خرید یک پادری مناسب است. شما نیز اگر برای منزل خود قصد تهیه پادری دارید بهتر است ابتدا این راهنمای خرید پادری را از مجله ژرمن کالا را تا انتها به دقت مطالعه نمایید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. تنوع بالای این محصول در بازار، می‌تواند گیج کننده بشد. پس قبل از خرید پادری حتما این نکات را مد نظر داشته باشید تا بتوانید بهترین نوع را برای لوازم دکوراتیو خود تهیه کنید.

ادامه مطلب

 

معرفی انواع پادری

انواع پادری

پادری از جمله لوازمی است که حداقل تعدادی از آنها در هر خانه‌ای پیدا می‌شود. پادری می‌تواند یک شیء خیلی لوکس باشد و یا یک وسیله ساده و کاربردی که تاثیر بسیار زیادی در زیبایی و حتی ایمنی خانه دارد. پادری‌ها می‌توانند بر اساس جنس، رنگ و قیمت متنوع باشند. در این مقاله ژرمن کالا به بررسی انواع پادری و ضرورت وجود آن در منزل پرداخته است. در این مطلب همچنین نکات مهمی درباره خرید پادری را آموزش خواهید دید.

ادامه مطلب

 

راهنمای دکوراسیون منزل با گل و گلدان

دکوراسیون منزل با گل و گلدان

گرچه امروزه خرید گیاهان زنده بیش از پیش آسان شده است، اما گاهی علیرغم تمام زحمات و تلاش ها، گیاهان پژمرده می شوند. گل و گیاه های مصنوعی راه حلی ساده برای این مواردند. این نوع گیاهان فراتر از گلدان خود رشد نمی کنند، برگ هایشان نمی ریزد و زرد نمی شود، و دیگر نیازی به نگرانی بابت آبیاری یا کود دادن به آن ها نیست. همچنین این گیاهان برای حیوانات خانگی و کودکان نیز ایمن بوده و نقش بسزایی در دکوراسیون زیبای حال، پذیرایی، تالار ها، لابی، اتاق خواب و … دارند.

ادامه مطلب

برچسب ها

دسته بندی مقالات

مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم





For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.