جا مسواکی سرامیکی لیوانی مدل Belingo برند ونکو طرح دار

ناموجود

برند:

کد کالا:
17476100

ویژگی های محصول

  • برند: ونکو آلمان
  • جنس: سرامیک
  • ابعاد: 6.5*6.5*10 سانتی‌متری
  • وزن: 255 گرم
  • رنگ: سفید
  • ارگانایزر شیک برای مسواک و خمیر دندان
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا مسواکی سرامیکی لیوانی مدل Belingo برند ونکو طرح دار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Toothbrush Holder Belingo

ابعاد

10×6.5×6.5 سانتی متر

رنگ

سفید

سایر توضیحات

مناسب برای سرویس بهداشتی مناسب برای مسواک به همراه خمیردندان

وزن

255 گرم

جنس

سرامیک

معرفی جا مسواکی سرامیک Belingo

وظیفه سر و سامان دادن به مسواک ها و خمیردندان در سرویس بهداشتی بر عهده جامسواکی هاست. این وسایل نیز مانند سایر اکسسوری های سرویس بهداشتی در دو نوع نصبی و غیرنصبی تولید و استفاده می شوند. جامسواکی های غیرنصبی این آزادی عمل را به مصرف کننده می دهند تا جامسواکی را در مکان دلخواه خود قرار داده و بسته به نیاز و سلیقه، مکان آن را به سهولت جا به جا کند. این نوع اکسسوری ها نیاز به نصب و ایجاد روزنه روی دیوار ندارند و به راحتی نیز قابل تعویض هستند.

یکی از متنوع ترین اکسسوری های سرویس بهداشتی را می توانید در تولیدات شرکت آلمانی ونکو مشاهده کنید. ونکو بیش از ۵۰ سال است که در زمینه تولید لوازم خانگی از جمله لوازم بهداشتی فعالیت و تولیداتش را به ده ها کشور در سراسر جهان صادر می کند. جامسواکی Belingo یکی از اکسسوری های غیرنصبی این شرکت است. این جامسواکی آلمانی به صورت یک لیوان کوچک و جمع و جور ساخته شده و فضای زیادی را اشغال نمی کند. قطر این جامسواکی ۶٫۵ و ارتفاع آن ۱۰ سانتی متر است. از این جامسواکی می توانید برای نگهداری از مسواک ها و خمیردندان خود استفاده کنید.

ونکو برای ساخت این جامسواکی از سرامیک بسیار باکیفیت استفاده کرده است. سطح صاف و بدون ناهمواری سرامیک باعث می شود آلودگی و جرم روی سطح این جامسواکی خارجی جذب نشده و تمیز کردن این جامسواکی آسان تر شود. بدنه این جامسواکی خارجی سفید رنگ است و با نوشته ای قهوه ای رنگ تزیین شده است. این ترکیب رنگ زیبا را می توان به سهولت با سایر وسایل و چیدمان سرویس بهداشتی هماهنگ کرد. جامسواکی Belingo ترکیبی از سادگی، زیبایی و کارایی است.

محصولات منتخب