جا مایع سرامیکی مدل crackle کلین ولکه فانتزی

ناموجود

برند:

کد کالا:
8430742854

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: سرامیک
  • ارتفاع: 16 سانتی‌متری
  • وزن: 440 گرم
  • رنگ: آبی روشن آسمانی
  • مناسب برای دستشویی و روی سینک ظرفشویی
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا مایع سرامیکی مدل crackle کلین ولکه فانتزی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

crackle

ابعاد

8x7x16 سانتی متر

سایر توضیحات

دارای دهانه‌ی بزرگ به منظور پر کردن آسان دوباره‌ی مخزن قابلیت هماهنگی با سایر محصولات این مدل پمپ استیل ضد‌زنگ، پلی اتیلن نازل استیل ضد‌زنگ

نوع پمپ

دستی

وزن

440 گرم

جنس

سرامیک باکیفیت

معرفی جا مایع crackle

سازمان جهانی بهداشت، مایع دستشویی را موثرترین ابزار برای از بین بردن عفونت ها می داند. امروزه این ماده به همراه جامایعی در هر سرویس بهداشتی حضور دارد. به همین دلیل است که جامایع دستشویی ها یکی از پرمصرف ترین وسایل هر ساختمانی به شمار می روند. جامایع دستشویی پلاستیکی crackle محصول شرکت آلمانی کلین ولکه است. کلین ولکه برندی معتبر، با سابقه ای بیش از نیم قرن در صنعت تولید لوازم بهداشتی و کالای خواب است. کیفیت و ماندگاری محصولات کلین ولکه وجه تمایز آن ها با تولیدات سایر برندهای موجود در بازار است. نام کلین ولکه بر روی یک کالا، همواره اطمینان بخش خریداران کشورهای مختلف بوده است.

کلین ولکه این اعتبار را مرهون استفاده از بهترین مواد خام، به روزترین فرایندهای ساخت و جدیدترین دستگاه هاست. جامایع دستشویی پلاستیکی crackle یکی از پرطرفدارترین مدل های اکسسوری کلین ولکه است. جامایع دستشویی crackle کلین ولکه از نوع دستی و غیرنصبی است و از این رو مناسب افرادی است که علاقه ای به ایجاد سوراخ بر روی کاشی برای نصب اکسسوری های سرویس بهداشتی ندارند. این جامایع دستشویی از پلی رزین بسیار مقاوم و باکیفیت ساخته شده است و برخلاف مدل های سرامیکی به راحتی شکسته نمی شود.

از این رو استفاده از آن در خانه هایی که فرزندان خردسال حضور دارند، بسیار ایده آل است. این جامایعی های آلمانی از طراحی سه بعدی بسیار زیبا و شکیل برخوردارند و می توانند جلوه خاصی به سرویس بهداشتی ببخشند. رنگ آبی آسمانی این جامایعی را می توان با رنگ های صورتی، سفید، سبز تیفانی و طیف های رنگ طوسی به خوبی هماهنگ کرد. جامایع دستشویی crackle به آسانی آلودگی و جرم را به خود جذب نکرده و به سهولت با آب و مایع شوینده تمیز می شود.

محصولات منتخب