خانه » مجله اینترنتی » کالا و محصولات خواب » بهترین تشک برای افراد سنگین وزن

بهترین تشک برای افراد سنگین وزن

دو زوج سنگین وزن روی تشک تخت خواب

هنگام خرید بهترین تشک برای افراد سنگین وزن، افرادی که با بیش از 90 و 100 کیلوگرم وزن می‌خوابند ممکن است در پیدا کردن تختخوابی که برای افراد هم وزنشان به اندازه کافی حمایت کننده و راحت باشد، دچار مشکل شوند. اما جای نگرانی نیست؛ صنایع تولید کالای خواب این مشکل را با تولید تشک های محکم تر حل کرده است. به همین دلیل اینجا علاوه بر بررسی چند نکته مهم برای تشک تخت خواب افراد سنگین وزن، چند نمونه تشک عالی را نیز معرفی می کنیم.

خرید تشک برای افراد سنگین وزن یکی از موضوعات مهم است و قطعا باید هزینه های بیشتری برای خرید بهترین مارک های تشک طبی بپردازند؛ البته نه خیلی بیشتر. گروه ژرمن کالا شما را در این مقاله راهنمایی می‌کند. به طور کلی، ما تشک های فنر جیبی یا هیبریدی را برای افراد سنگین وزن توصیه می کنیم زیرا ساختار آنها بهترین  گزینه برای محافظت از کمر و گردن در افراد سنگین وزن است. دوام و طول عمر فوق العاده این تشک‌ها موجب شده است که از پیشنهادات ویژه ما باشند.

تشک محکم برای سنگین وزن ها

تشک های فنر پاکتی بهترین نوع تشک برای افراد سنگین

طیف وسیعی از تشک های فنری جیبی به دلیل پشتیبانی عالی، توزیع یکنواخت وزن و کاهش فشار، یکی از پیشنهادات برتر ما برای افراد سنگین وزن است. در ساختار تشک سیم پیچ های پیچیده شده، جداگانه و به طور مستقل حرکت می کنند. بنابراین سطح تشک می تواند با شکل بدن شما مطابقت داشته باشد تا از تمام قسمت‌های بدن کاملاً پشتیبانی شود. علاوه بر این، این فنرهای منفرد برای مدت طولانی‌تری نسبت به تشک‌های فنر پاکتی، استحکام خود را حفظ می‌کنند.

بهترین تشک برای افراد سنگین وزن باید یک تشک سفت و محکم باشد تا به اندازه کافی در طول شب از کمر و گردن شما پشتیبانی کند. تشک‌های فنری، تشک‌های خوبی برای افراد سنگین وزن هستند زیرا معمولاً از ساختار محکم‌تری برخوردار هستند. تشک‌های فنری اغلب ماهیتی سفت‌تر یا ارتوپدی دارند. با این حال، تشک فنر پاکتی از دوام کمتری نسبت به تشک فنری جیبی برخوردار است.  پشتیبانی و حمایت آن نیز نسبت به تشک فنر جیبی کمتر  است. به همین دلیل به زوج هایی که تخت مشترک دارند توصیه می کنیم از انتخاب تشک فنر پاکتی پرهیز کنند.

تشک فنری

تشک هیبریدی گزینه ای عالی برای افراد سنگین وزن هستند زیرا شما می‌توانید از دو نوع تشک مختلف که با هم ترکیب شده اند بهره مند شوید. تکیه گاه اولیه تشک معمولاً از یک تشک فنری مانند فنر منفصل یا فنر متصل گرفته می شود. لایه فوقانی تشک هیبریدی که احساس راحتی را به شما منتقل می‌کند، متشکل از مموری فوم و لاتکس است. ترکیب مموری فوم و لاتکس، لایه‌ای انعطاف‌پذیر، فوق‌العاده بادوام و قابل تنفس را فراهم می‌کند.

خرید تشک هیبریدی

پیشنهاد سه تشک طبی عالی برای افراد سنگین وزن

برخی از عواملی که من در انتخاب این سه مدل تشک در نظر گرفتم شامل پشتیبانی، ضخامت مناسب، دوام بالا، ویژگی های خنک کننده و لبه های محکم تر است. این یکی برای همه خریداران تشک بزرگتر من در آنجا است. سه پیشنهاد ویژه تشک مناسب برای افراد سنگین وزن از مجموعه تشک طبی ژرمن کالا:

1. تشک هیبریدی با لایه راحتی لاتکس

ویژگی ها:

  • جنس: لاتکس 100% طبیعی با رویه پنبه ای با دو لایه 2 سانتیمتری از مموری فوم
  • برند: دانلوپیلو آلمان
  • ابعاد: 90.200 سانتیمتر
  • ارتفاع: 24 سانتیمتر
  • ظرفیت: تا 130 کیلوگرم
  • دارای فنر پاکتی منفصل در هسته تشک
  • بدون محافظ تشک اختصاصی
  • دارای 5 سال گارانتی تعویض
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا

تصویر:

تشک طبی مدل هیبریدی از برند دانلوپیلو

مشاهده قیمت و خرید

 

2. تشک مدل کلاسیک با لاتکس در هسته و لایه راحتی

ویژگی ها:

  • جنس: لاتکس 100% طبیعی با رویه پنبه ای با یک لایه مموری فوم
  • برند: دانلوپیلو آلمان
  • ابعاد: 90.200 سانتیمتر
  • ارتفاع: 21 سانتیمتر
  • ظرفیت: تا 130 کیلوگرم
  • بدون فنر
  • دارای 5 سال ضمانت تعویض
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا

تصویر:

تشک کلاسیک ارتوپدی برند دانلوپیلو

3. تشک مدل الگانس ارتوپدی با فنر پاکتی و لایه راحتی لاتکس

ویژگی ها:

  • جنس: لاتکس 100% طبیعی با رویه پنبه ای
  • برند: دانلوپیلو آلمان
  • ابعاد: 100.200 سانتیمتر
  • ارتفاع: 24 سانتیمتر
  • ظرفیت: تا 130 کیلوگرم
  • دارای فنر پاکتی منفصل
  • با قابلیت استفاده دو طرفه
  • دارای 5 سال ضمانت تعویض
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا

تصویر:

تشک طبی مدل هیبریدی از برند دانلوپیلو

مشاهده قیمت و خرید

 

 

یک فرد سنگین وزن باید از انتخاب چه تشک هایی اجتناب کند؟

تشک های مموری فوم

تشک‌های متفاوتی وجود دارد که افراد سنگین وزن باید از انتخاب آنها اجتناب کنند، زیرا ساختار آنها نمی تواند به اندازه کافی وزن بدن را برای مدت طولانی تحمل کند. به عنوان مثال، تشک مموری فوم ممکن است پس از چند سال استفاده، یکپارچگی خود را از دست بدهد، که به طور قابل توجهی کمتر از میانگین طول عمر یک تشک است. به طور کلی از انتخاب تشک مموری فوم به دلیل حفظ حرارت شدید بدن در هنگام خواب و گردش هوای ضعیف پرهیز کنید.

تشک مموری فوم و فرو رفتن بانوی سنگین وزن در آن

انتخاب محافظ تشک برای افراد سنگین وزن

تشک‌های خیلی نرم مانند تشک های مموری فوم ممکن است بعد از مدت کوتاهی نیاز به تعویض داشته باشند. محافظ‌ تشک به عنوان تشک اصلی طراحی نشده است اما می‌تواند تا حدودی عمر تشک شما را افزایش دهد و تا حدودی فشار‌های وارده بر روی کمر شما را کاهش دهد.

حالت خواب خود را در نظر بگیرید

حالت خواب شما نیز یکی از عوامل مهم در راهنمای خرید تشک است که در ادامه بررسی می‌کنیم.

خوابیدن به پهلو

یک تشک نرم یا متوسط برای افرادی که به پهلو می‌خوابند مناسب است که بتواند از باسن و سرشانه‌ها در هنگام استراحت محافظت کند. افرادی که سنگین وزن هستند و به پهلو می‌خوابند بهتر است یک تشک متوسط را انتخاب کنند که بیش از انداز نرم نباشد. تشک نرم برای افراد سنگین وزن دوام کمتری دارد.

خوابیدن به پشت یا بر روی شکم

اگر شما عادت دارید که به پشت بخوابید باید بدانید که برای تراز ستون فقرات و حمایت مطلوب از کمرتان در هنگام خواب به یک تشک باکیفیت نیاز دارید. همچنین افرادی که بر روی شکم می‌خوابند نیز به یک تشک مستحکم نیاز دارند.

تشک‌های فنری، هیبریدی و فنر جیبی بهترین گزینه برای افراد سنگین وزنی که به پشت یا بر روی شکم می‌خوابند، هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد، پیشنهاد می کنم مقاله ” راهنمای خرید تشک با توجه به پوزیشن خواب” را مطالعه کنید.

بهترین حالت خواب برای افراد سنگین وزن

وضعیت به پشت خوابیدن

هنگام تلاش برای تعیین وضعیتی که اگر چاق هستید باید در چه وضعیتی بخوابید، چند نکته متفاوت وجود دارد که باید در نظر بگیرید. یکی این است که چه موقعیتی به شما امکان می دهد راحت تر نفس بکشید و فشار زیادی به سینه خود وارد نکنید. مورد دیگر این است که چه موقعیتی به شما امکان می دهد ستون فقرات خود را در یک راستا نگه دارید. و در آخر، شما می خواهید موقعیتی را انتخاب کنید که برای شما راحت باشد و به شما کمک کند خواب خوبی داشته باشید.

به طور کلی خوابیدن به پشت بهترین حالت برای ستون فقرات افراد سنگین وزن است. این به این دلیل است که ستون فقرات شما را در وضعیت خنثی نگه می دارد و فشار را از قسمت پایین کمر شما می کاهد. با این حال، اگر با تنفس مشکل دارید، این ممکن است بهترین وضعیت برای شما نباشد. خوابیدن به پهلو می تواند به کاهش فشار روی سینه کمک کند و ممکن است گزینه بهتری برای شمایی باشد که به پشت خوابی دچار مشکلات تنفسی می شوید. هر موقعیتی که انتخاب می کنید، حتما از بالشی استفاده کنید که سر و گردن شما را در راستای ستون فقرات نگه می دارد. این به شما کمک می کند تا ستون فقرات خود را در یک راستا نگه دارید و از هر گونه درد در گردن یا کمر جلوگیری کنید. افراد چاق و سنگین وزن اغلب متوجه می شوند که برای تحمل وزن اضافی خود به تشک سفت تری نیاز دارند.

خوابیدن به پشت بهترین حالت خوابیدن برای سلامتی و راحتی مطلوب در طولانی مدت است. دراز کشیدن به پشت باعث می شود نیروی جاذبه روی صورت و قفسه سینه شما پایین بیاید، که برای کسانی که از رفلاکس اسید رنج می برند مفید است. به گفته کارشناسان راحت ترین حالت برای در پهلو خواب ها، خوابیدن به سمت چپ است.

به گفته متخصصان، وضعیت خوابیدن روی شکم می تواند باعث درد و ناراحتی در روز بعد شود. وقتی روی شکم می خوابید برای انحنای ستون فقرات مضر است. این بهترین حالت خوابیدن برای افراد سنگین وزن نخواهد بود.

برای کاهش وزن در چه وضعیتی بخوابم؟

دراز کشیدن به صورت افقی به پشت یکی از بهترین راه ها برای خوابیدن برای اکثر افراد است. برای انجام این کار، پاهای خود را در یک خط مستقیم قرار دهید یا کمی آنها را بالا بیاورید. وقتی به این شکل می‌خوابید، بدن شما باید با مشکل تبدیل غذا به چربی مقابله کند و افزایش وزن را دشوار می‌کند.

اگر فرد به اندازه کافی نخوابد، تلاش های کاهش وزن با مشکل مواجه می شود. اگر در وضعیت مناسب بخوابید، می توانید وزن خود را نیز کاهش دهید. دراز کشیدن افقی به پشت یکی از رایج ترین راه های خواب بزرگسالان است. هر روز باید یک برنامه ورزشی سبک انجام دهید. شما می توانید با 10 دقیقه پیاده روی هر بار تاثیر قابل توجهی بر خواب خود داشته باشید. بهترین حالت خوابیدن برای کاهش وزن کدام است؟ تا زمانی که از یک رژیم غذایی سالم پیروی کنید، ورزش کنید و خوب بخوابید، ممکن است در نتیجه مقدار کمی وزن کم کنید.

 

لپ کلام

افراد سنگین وزن نسبت به افراد دیگر باید تشک های محکم تری انتخاب کنند تا میزان فرورفتگی آنها در تشک باعث فشار به ستون فقرات و بهم ریختن تراز آن نشود. در نتیجه تشک های با هسته محکم تر و لایه راحتی سفت تر می تواند بهترین گزینه برای افراد سنگین وزن باشد. نمونه های تشک طبی سفت 4000 از مجموعه کالای خواب ما، دقیقا همان تشکی است که برای افراد سنگین وزن طراحی شده است. در صورتی که وزن شما بیشتر از 120 کیلوگرم است، حتما نمونه های تشک هیبریدی را انتخاب کنید تا پشتیبانی بهتری ارائه دهند.

شاید بخواهید چند مقاله زیر را نیز مطالعه کنید:

بهترین تشک برای کمر درد

بهترین تشک برای دوران بارداری

بهترین تشک برای بعد از عمل دیسک کمر

بهترین تشک برای گودی کمر

ژرمن کالا با واردات مستقیم کالای خواب و تشک آلمانی دانلوپیلو لذت یک خواب خوش را به شما هدیه می‌دهد. ارسال سفارشات شما به سرتاسر ایران در کم‌ترین زمان انجام می‌شود. تمام محصولات ما دارای گواهی سلامت و اصالت هستند پس بدون نگرانی خرید کنید.

ژرمن کالا

برچسب ها

,

دسته بندی مقالات

مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم





For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.