جا مسواکی

جا مسواکی، مسواک ها و خمیر دندان شما و سایر اعضای خانواده را در یک مکان مشخص و بهداشتی نگه می دارد تا در زمان نیاز، به راحتی در دسترس باشند. جا مسواکی یکی از آن وسایلی است که به هنگام ورود به سرویس بهداشتی جلب نظر می کند! یعنی می تواند در دسته اکسسوری های دکوری دستشویی نیز قرار بگیرد.

البته قابلیت جا مسواکی خوب و با کیفیت، محافظت از مسواک در برابر تجمع میکروب و باکتری است؛ یعنی یک جا مسواکی خوب هم ظاهری جذاب به عنوان یک ارگانایزر و نظم دهنده به محل نگهداری (عموما دستشویی) میدهد، هم مسواک و خمیر دندان را سالم و بهداشتی نگه میدارد و این یعنی یک تیر و دو نشان.

راهنمای خرید جا مسواکی

با انتخاب یک محفظه زیبا و مدرن برای مسواک های خود، آن را با دیگر تجهیزات سرویس بهداشتی یا حمام ست کنید. عموما در سرویس بهداشتی رنگ و طرح جا مسواکی باید با جا صابونی و پمپ مایع ست باشد.

از جا مسواکی به عنوان یک وسیله ثابت در منزل و یا یک وسیله قابل حمل به عنوان جا مسواکی مسافرتی استفاده می شود. قطعا باید این وسیله را در دسته لوازم ضروری خود قرار دهید چرا که قرار است از ورود باکتریها و میکروب ها به دهان و بدن شما جلوگیری کرده و مسواک را برای مصرف بعدی، تمیز و منظم نگه دارد.

از جا مسواکی های ما می توانید در شلف جا مسواکی و جا صابونی روشویی دستشویی، در قفسه حمام، محل کار و … استفاده کنید. می توانید یک یا چند مسواک و خمیر دندان را در نمونه های تکی و دوقلو جا مسواکی های ما قرار دهید. ظاهره لوکس و زیبای این جا مسواکی های زیبا و جدید، دکوراسیون محل و حس و حال مسواک زدن را کاملا ارتقا می دهند.

ویژگی و برتری جا مسواکی های شیک ژرمن کالا

در اینجا نمونه های پلاستیکی و سرامیکی از جا مسواکی های شیک و جدید را در مدلهای فانتزی، کلاسیک و معمولی، به صورت تکی خواهید یافت. تنوع رنگ، طرح و مدل جا مسواکی های فروشگاه به حدی است که هر فردی با هر سلیقه ایی را راضی خواهد کرد. تمام نمونه های از بهترین جا مسواکی های خارجی از کشور های آلمان، سوئیس و ترکیه هستند و علاوه بر ظاهری بی نظیر، کیفیت فوق العاده ایی ارائه می دهند.

نمونه های جا مسواکی ما در طرح های دیواری چسبی و رومیزی معمولی موجود هستند که دارای دو مدل یک قلو یا دوقلو برای نگهداری مسواک و خمیر دندان می باشند. طرح های استوانه ایی، لیوانی، مکعبی، فانتزی، عروسکی، لوکس و … که باب هر سلیقه ای هستند. با این نمونه ها شلف های جا مسواکی و جا صابونی خود را جلا دهید و خیال خود را از استریل و بهداشتی بودن مسواک ها راحت کنید.

اصالت محصولات جا مسواکی این فروشگاه

طرح مناسب و هماهنگی در رنگ و استایل جا مسواکی با سایر وسایل ست سرویس بهداشتی به زیباتر و مرتب تر شدن فضا کمک شایانی می کند. ژرمن کالا به عنوان یکی از بزرگترین واردکنندگان لوازم سرویس بهداشتی، انواع مختلفی از جا مسواکی های شیک و اصل اروپایی از کشور های آلمان، سوئیس و ترکیه را در اختیار شما خریداران ایرانی قرار داده است.

  • برندها


  • برندها

نمایش 1–32 از 66 نتیجه

جامسواکی اشپیرلا
جامسواکی اشپیرلا مدل max
جامسواکی_آلمانی_قرمز
جامسواکی مدل پولاریس جامسواکی متالیک
جامسواکی آلمانی کرم جامسواکی طرح کنفی
جامسواکی پلاستیک ونکو جامسواکی پلاستیک آبی
جامسواکی طرح موزائیک جاسواکی سفید ونکو
جامسواکی قرمز جامسواکی پلاستیکی آلمانی
جامسواکی فسیل جامسواکی طرح فسیل
جامسواکی سفید
جا مسواکی پلاستیک lido Black جا مسواکی پلاستیک lido Black
جا مسواکی شیشه ای Level Glass
جا مسواکی پلاستیکی Cassano
جا مسواکی پلاستیک Element Yellow جا مسواکی پلاستیک Element Yellow
جا مسواکی سرامیکی cero
جا مسواکی پلاستیکی جامسواکی_اشپیرلا
جامسواکی ماهی جامسواکی سفید
جا مسواکی پلاستیکی Max Orange
جامسواکی_move
جا مسواکی سرامیک Atlanta Champagane
جا مسواکی سرامیک Atlanta white
جا مسواکی پلاستیک Rock جا مسواکی پلاستیک Rock
جا مسواکی استیل halter Basic جا مسواکی استیل halter Basic
جا مسواکی سرامیکی Marine Blau جا مسواکی سرامیکی Marine Blau
جا مسواکی پلاستیکی آبی جذاب مدل Bicolor Blue برند اروپایی کلین ولکه
جا مسواکی سرامیکی لیوانی سبز اروپایی مدل Sahara
جا مسواکی پلاستیکی سفید طرح دار مدل Relief White برند اروپایی
جا مسواکی سرامیکی سبز لوکس برند اروپایی کلین ولکه
جا مسواکی پلاستیکی مشکی-سفید فانتزی مدل X-Form برند خارجی ونکو
جا مسواکی پلاستیکی مشکی فانتزی طرح گربه شیک
جا مسواکی پلاستیکی لاکچری قرمز شفاف مدل Paradise Red
جا مسواکی سرامیکی سبز ساده مدل Atlanta Green برند اشپیرلا سوئیس